Fun when its done

Fredagsmorgen med go´skåla i den ene hånden og macen i den andre. Jeg starter dagen med oppgaveksriving og God morgen Norge. Det er godt å ha muligheten til å skrive hjemmefra av og til, og jeg kjenner at min prime-time på kreativitet og effektivitet uten tvil er tidlig på morgen og formiddagen. Så da er det bare å utnytte de timene.

I dag skal jeg jobber med bachelor, komme meg ut en tur i skogen og kjøre en styrkeøkt på ettermiddagen. I dag står egentlig ben på planen, og etter å ha gått gjennom en million unnskykdninger i eget hode, har jeg innsett at det bare er å hoppe i det. Jeg vet jo at jeg blir super happy etterpå. Fun when it´s done vet dere! 

Jeg ville i grunn bare titte innom dere på morgenkvisten, sjekke at dere har det bra og ønske dere en fin fredag. Neste bolk med løpespørsmål er like rundt hjørnet, og neste tema som blir delt er løping, fettforbrenning og vekttreduskjon. Dere hadde spesielt mange spørsmål rundt dette, og jeg håper dere liker svarene. Det ligger hvertfall enormt mye tid bak svarene. 

 

Smiiiiil Maren 

 

 

10 kommentarer
    1. Gleder meg til neste innlegg om fettforbrenning og vektreduksjon, har en kamerat som sliter litt med å gå ned i vekt, så jeg gleder meg til å vise ham det, da han gjerne vil gå ned i vekt, bygge muskler, klare 100 kg i benkpress og bli bedre på løping.
      Jeg vil også skryte av deg, Maren, fordi du har hatt så mange fine innlegg i det siste. Gleder meg til å lese bloggen din nå for tiden. Fortsett sånn 🙂

    2. Alltid lika trevligt att titta inom din blogg 🙂
      Har tänkt på att dina bilder har varit ganska överexponerade den senaste tiden. Du tar ju alltid så färgglada och fina bilder, men det är lite synd när de blir så ljusa att vissa detaljer försvinner.

    3. J: Jeg ser det selv og har funnet ut hva som er feil. Blir bedre fremover :):) Tusen tusen takk for at du sier i fra! Og tusen takk for fine ord <3

    4. Lill: Ja noe fysisk aktivitet gjør jeg daglig 🙂 Men ikke “for tiden”, det har jeg gjort i mange år 🙂 Tror i grunn bare det er en helt naturlig del av min livsstil 🙂

    5. Jeg vet jo at du har det. 🙂 Men får inntrykk av at du trener hver dag, ingen hviledag i det hele tatt. Virker som det alltid er løping eller styrke. Bare lurte, siden jeg tenkte det hadde vært lurt med en hviledag innimellom. 😉

    6. Lill: Joda, har treningsfrie dager, hvor jeg feks kun går en rolig tur. 🙂 Restitusjon er viktig, man bryter ned kroppen ved trening og bygger opp igjen ved hvile:):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg