Ny favoritt i samlingen

Aff.links

Jeg hentet en pakke på posten for under en time siden, og innholdet var så vakkert at jeg måtte rett hjem å dele dem med dere. Jeg var på jakt etter et par nye freshe vårsko, som var lette på foten, gode å gå på og tilegg så fine ut. 

Jeg følte jeg fikk alt dette i mine nye Air max Thea. Jeg er helt forelsket i fargen, og gleder meg til å bruke disse både til jeans, lyse denim shorts og på trening. Jeg elsker Nikes, og etter å ha hatt dette paret på foten en liten time kan si med sikkerhet si at de er en ny favoritt i samlingen. Jeg kommer ikke over hvor nydelig fargen er, og de er enda finere i virkeligheten. Skoen finnes også i en lyse blå farge, og i skrivende stund sitter jeg å vurderer om jeg ikke må ha dem også. Dere dere dem i blå HER. 

Hva synes dere, var de ikke freshe? 

 

Smiiiil Maren 

 

13 kommentarer
    1. Nike air max modellene er helt fantastiske! Elsker at de har kommet i så mange freshe farger! Bestilte meg nylig et par i helt hvitt og er rett og slett forelsket, men har selv sett litt på disse også. De er jo så sykt fine 🙂

    2. De var sykt fine. Jeg skal garantert handle de. Men først må jeg komme iorden i leiligheten min, men når det er gjort, da skal jeg belønne meg selv med disse! Er de normale i størrelsen? De var sååååå kule. Hilsen Anja

    3. Så utrolig fine! Hadde disse i sort før, men måtte selge de tilslutt pga for liten størrelse. Etter å ha lest innlegget ditt endte jeg opp med å bestille ett nytt par i blått:) Skulle gjerne hatt de rosa, men de er desverre utsolgt:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg