Vårstemning på takterrassen

Sponede klær fra 3t-shop

Akkurat nå ville jeg ikke byttet ut Kristiansand med noen annnen destinasjon. Det er rett og slett helt idyllisk her nede nå, med klart vær og strålende sol dag etter dag. I går hadde jeg besøk av en god venninne, og vi lekte oss litt oppe på takterrassen. Bak lune levegger kunne vi faktisk kjenne at solen varmet ordentlig, og det var virkelig verdens beste følelse.

Jeg kjenner det kribler i hele kroppen av den tiden vi går inn i nå, vår, sommer, sol, lysere tider, lange kvelder, varme, frodig natur og lykke på jorda. Hurra for våren! 

I dag er intet unntak på værfronten, og jeg håper jeg rekker en liten tur ut å nyte sola innimellom alle avtaler, og bachelorskriving i dag. Jeg begynner også å bli ganske klar for thailand takket være dere. Myggstray er kjøpt, og solfaktor er på plass, vaksiner er bestillt og svale, løse og luftige klær er på plass. Jeg er så takknemlig for alle tipsene dere kom med – virkelig gull verd. 

Jeg satser på å få ut første del med svar på løpe-spørsmålene deres i løpet av kvelden, så titt gjerne innom igjen senere. Fy søren så mange gode spørsmål dere stillte. Det er bare å glede seg til svarene – som nå er oppe i over 10 sider, så jeg blir helt nødt å dele opp i flere innlegg. 

Ha en deilig onsdag, mer fra denne kanten senere! 

 

Smiiiil Maren 

 

9 kommentarer
    1. Det så deilig ut! Har virkelig fått et godt inntrykk av Sørlandet etter at jeg begynte å lese bloggen din 🙂
      Håper noen av svarene kommer i dag, gleder meg så til å lese de! Ønsker deg en kjempefin dag videre 🙂

    2. Det er noe spesielt med Sørlandet altså.. ! 🙂 Selv fikk vi et skikkelig snødryss i dag morges, så jeg tok meg en løpetur og kom hjem som en snømann.. men deilig var det! Heldigvis er det meldt strålende sol her på Vestlandet i helga 🙂

    3. Er det en grei Kvelds å spise to grove hjemmelagde knekkebrld I tillegg til en oppkuttet pære og en drue klase? XD

    4. alt kribler og er magisk og fantastisk og fint og flott for deg. Er det virkelig sånn du har det hver eneste dag? Syns nesten det blir litt i overkant!

    5. Anonym: Neida – ikke hver dag, men veldig ofte :):) Jeg deler dårlige dager også, men det er heldigvis veldig få av dem 🙂 Jeg ønsker at denne bloggen skal være glad og positiv, et feelgood sted. Jeg ønsker å spre hverdagsglede til mine lesere! Husk at det er ditt eget valg om du vil klikke deg inn her – blir det i overkant for deg, så er det bare å la vær å lese bloggen en periode 🙂 M

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg