I dag må det kake til

For en dag dette er dere, valentines day og morsdag på en og samme dag. Det at det i tillegg er søndag topper jo det hele. Søndag er tidenes kosedag her i huset, og alt går i litt saktere tempo, skuldrene er senket helt ned og ingenting er så nøye. Alt tas som det kommer, og det eneste som står på dagsplanen er familie, kvalitetstid og kos. Det må jo bli en fin dag, eller hva sier dere? 



Er det en dga det nå være lov å kose seg litt ekstra så må det være på denne dagen. Jeg skulle så gjerne skrytt av at jeg stod opp kl 06 i dag og tryllet frem dette mesterverket av et bakverk, men det er nok ikke helt sant. Denne er kjøpt, og smakte så guddommelig himmelsk at jeg skal love dere at jeg aldri kunne klart å bake noe bedre. hehe. Jeg har en liten plan om å prøve meg på noen enkle boller selv i løpet av dagen, og hvis det skjer så deles oppskriften selvfølgelig med dere. 


Har dere noen hyggelige planer for Valentines og morsdag? 

 

Smiiiil Maren 

 

9 kommentarer
    1. Jeg sto faktisk opp rett før 07 i dag for å bake boller/kanelboller til mor til morsdagen idag 🙂 Frokost med mye digg og boller til dessert. Herlig start på denne fine dagen <3 Ønsker deg en fin søndag, håper du koser deg!

    2. Kjempe fin blogg ☺️💙 Masse fine bilder også, stå på videre 😇 Btw kor har du kjøpt den kopp som har bokstav M? kjempefin 😍

    3. Hei flotte Maren!
      Håper du har hatt en fin søndag 🙂
      Har lest bloggen din ett års tid og er veldig fan av dine holdninger ifht trening, kosthold og balanse.
      Var i inspirasjonshjørnet i sted å bladde tilbake i ditt arkiv til lenge før jeg ble kjent med deg, og kom over mange bilder hvor du var utrolig tynn. Så og at matbildene var annerledes og at du var mer “detaljert” når det kom til mengde og måltider.
      Her er et av bildene jeg kom over feks,
      http://fitliving.blogg.no/1346512939_lrdagslykke.html
      Har du tidligere hatt et mer anstrengt forhold til mat/kropp?
      Du ser fantastisk ut nå, og ser veldig opp til deg 🙂
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg