Balsam for sjela

Jeg har ikke ord for hvor vakkert det er ute i naturen her nede i sør nå. Det er så magisk vær, og selv om det er kaldt så varmer solen godt. Jeg blir helt våryr av dette, og kjenner det kribler i hele kroppen. Det er så mye godt i vente, så mange gode, lyse dager foran oss. I dag fikk jeg knipset litt bilder på turen, og gjør igjen et forsøk på å spre litt turglede med dere. 



Dette er min favorittspot på hele turen rundt vakre Odderøya. Det er så nydelig utsikt. Blått hav så langt øyet kan se den ene veien, og vakker fjellside, svaberg og fyrtårn på den andre. Omgivelser som dette gir meg ro i sjela, det finnes virkelig ikke noe bedre. 



Aldri en tur uten litt apekattstreker. I dag spratt jeg opp i et tre og kjørte en liten runde med pullups. Det var virkelig ikke det beste grepet, så det ble langt i fra noen ny rekord, men jeg fikk presset gjennom to – tre repetisjoner. 

Etter turen dro jeg opp til sentrum og spiste lunsj med to venninner. Vi ble sittende lenge, spise, skravle og kose oss. Nå skal jeg straks begynne å stelle i stand litt hjemme i leiligheten, om en drøy time får jeg besøk til sushikveld, før vi drar videre på kino. En perfekt lørdag i mine øyne. 

Hva er deres planer for kvelden? 

 

Smiiiil Maren 

 

8 kommentarer
    1. Hei! Bare lurte på om du bruker pulsklokke under styrketreningen din, eller kun til kondisjonstrening?

    2. Så fint du har d rundt deg! Nydelig! Måtte benytte været idag jeg også 😊 kanskje et dumt spørsmål, men ser jo at du er for en sunn balanse og unner deg noe godt om du har lyst på, men mitt problem er at jeg fint kan spise en pose chips for meg selv og en liten sjokolade på lørdagskvelden.. Når du koser deg går det i en håndfull eller kan du også spise en hel pose😂? Vil igrunn fortsette med dette og forhåpentligvis få resultater på treningen likevel 😀

    3. Lisa: Jeg er helt lik!! Det er alt eller ingenting. Det skjer uke så ofte, men når jeg først spiser usunnheter så tar jeg helt av!!! En hel pose går lett ned her og det samme gjelder is. Tar lett hele boksen alene. Om det føles helt topp etterpå? Nei det gjør det ikke, men jeg valgte jo helt selv å gjøre det så da nytter det på en måte ikke å ha dårlig samvittighet. Jeg tenker at man helt fint kan få gode resultater med treningen, selv om man tar seg en solid kosekveld i ny og ne ??

    4. Haha det var godt å høre! 😂 det blir liksom enklere motivere seg når man har hatt en solid kosekveld! Og etter kosekvelden, da har man jaggu lyst å være flink og sunn ett par dager 😀👌 ha en fin søndag, og kos deg med alt det gode du la ut på snapchat 😊😊

    5. Hei Maren,
      Jeg hadde selv en runde på Odderøya i går morges. Nydelig vær og for en deilig start på dagen. Gikk fra Odderøya og helt ytterst på Tangen. Helt fantastisk. For en by vi bor i!
      Etterfulgt av en deilig frokost i byen og trening.
      Er bare å glede seg til flere solfylte dager og turer når vi nå nærmer oss sommeren.
      Håper du har hatt en fin helg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg