Fredagsfrokost

God fredag dere. Denne fredagen startet for min del med havregrynsgrøt og vaniljekesam med mandler og kanel til frokost, etterfulgt av en magisk tur rundt vakre Odderøya. I soloppgang, klar vær og minus fire grader hadde jeg tidenes tur. Det er så vakkert der ute at jeg har vanskeligheter med å sette ord på det. Jeg fikk dokumentert litt av herligheten på Snapchat før telefonen kapitulerte i kulda. Er det flere som opplever det med Iphone forresten? At den dør slev om du har masse batteri fordi det er så kaldt ute. Utrolig irriterende!! Sjekk ut: marenerdvik for balsam for sjela bilder og filmer som forhåpentligvis får deg i turhumør. 

Apropos snapchat, jeg har aldri i hele min snapchat karriere fått så hinsides mange printcreen som på foredraget til Martin Norum i går. Hjelpes heller. Det var flere hundre som tok skjermdump ( jeg ler meg ihjel av at det heter det på norsk ) av hans tips og triks for økt fettforbrenning. Utrolig gøy at det slo så godt an, og hadde jeg visst interessen var så enormt å skulle jeg sannelig ha snappet enda mer. 

Kurset var hvertfall utrolig bra, med god faglig dybde og bøttevis med inspirasjon. Jeg storkoste meg, og det tror jeg de andre deltagerene gjorde også. Etter kurset stod fineste Kristina å ventet på meg utenfor med masse deilig sushi. Ingenting er som sushi og jentekveld for å lade opp til en langhelg med fri.

Denne helgen blir så kos. I kveld er det svigerinne og niesekos, og i morgen skal jeg ha to venninner på middag etterfulgt av kino. Vi skal se How To be singel, og jeg tror og håper den er fantastisk morsom. Jeg elsker hun skuespilleren som har hovedrollen. 

Håper dere får en deilig fredag, og at helgen blir spesielt fin. 

 

Smiiil Maren 

 

11 kommentarer
    1. Åå, så utrolig deilig frokost! Og morgenturen såg utrolig fantastisk ut (såg på snapchat) Håper du får en fin helg, kos deg masse!

    2. Det var noen helt fantastiske snapschater du kom med idag. For et vakkert sted Odderøya er, ble helt frelst av det stedet, nesten så jeg fant freden selv bare å se på de. Heldige deg som bor sånn! Denne helgen skal jeg kose meg max, det er den første helgen (og dagene egentlig) der jeg ikke trenger å stå opp tidlig i min nye leilighet. Så jeg gleder meg til å stå opp imorgen og nyte den første kaffe koppen, tenne lys og lese aviser i den nye leiligheten min. Wi. Ellers i helgen må jeg handle litt! God helg til deg. Hilsen Anja

    3. Anja: Åå så koselig å høre at du fikk en god følelse av å se snappene. Det var virkelig en helt magisk morgen på Odderøya. Uten tvil mitt favorittsted i Kristiansand. Ønsker deg en herlig lørdag Anja 🙂 M

    4. Hadde samme problem som deg med iphonen i kulda, superirriterende! Anbefaler å bytte batteri, det hjelper utrolig mye! Nå dør mobilen min aldri pga kulde, og batteritiden holder generelt lenger. Det er ikke dyrt å bytte batteri, enten selv eller hos noen som typisk bytter knuste skjermer osv. 🙂
      Ha en fin dag Maren! 😀

    5. Heihei!
      Lurte bare på om du kunne fortelle meg litt om næringsinnholdet i yoghurt naturell. Vet at mange yoghurter inneholder mye sukker, men gjelder dette også for den naturelle typen? Og hvordan ligger den på sunnhetsskalaen ift gresk yoghurt og lignende?
      Takk for inspirerende blogging forresten! Digger deg!
      Mvh Karoline, som er liiiiitt over gjennomsnittet glad i yoghurt naturell:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg