43 personlige spørsmål

Jeg synes det er så gøy å lese denne typen innlegg hos andre bloggere, og da tenkte jeg at det kanskje kunne være morsomt å gjøre det samme selv. Så her kommer 43 totalt random spørsmål om alt og ingenting.

1. Hva har du på deg? Reebok tights, og en Adidas topp, hårbånd fra Under Armour og sportsbh fra Nike.

2. Har du noen gang vært forelsket? Ja

3. Har du noen gang hatt et fryktelig brudd? Brudd er trist og sårt uansett, men fryktelig vonde, eller dramatiske brudd har jeg aldri opplevd.

4. Hvor høy er du? 1.70

5. Hva var det siste du spiste? En skyr og et eple

 

6. Hva var det siste du drakk? En dobbel espresso, og en pepsi max

7. Er det noen du savner? Ja

8. Svart eller hvit? Hvit på interiør, svart på klær. Sånn generelt er hvit og lys mer meg, enn mørkt og svart.

9. Favoritt tv-show? Greys Anatomy, Gossip Girl, The O.C, Privat Praksis, One three Hill, The Hills, Keeping up With The Kardashians. Ja dere skjønner hvor jeg vil ? enkel underholdning.

10. Favoritt band? Hm, tror faktisk ikke jeg har noe favoritt band.

11. Har du piercing? Nei, fikk aldri lov når jeg var liten, og har aldri hatt lyst på i voksen alder.

12. Hva er din favorittsang? Mange, og veldig ulike i forhold til hvilket humør og situasjon jeg er i. Akkurat nå hører jeg veldig mye på Sober av Selena Gomez. ( haha )

13. Hvor gammel er du? 26 år, blir 27 i april.

14. Stjernetegn? Væren

15. Hva ser du etter i en livspartner? En trygg og god kvalitetsmann, med ekte verdier, og egenskaper. Snill, og omsorgsfull. Livsglad og selvsikker. Familiekjær og trofast. Ærlighet, og ektehet står høyt hos meg. Jeg finner meg ikke i noe tull, og vil ikke ha en guttevalp som ikke aner hva han vil med livet sitt.

16. Favoritt quote? Home is not a place ? its a feeling. Jeg har helt siden jeg var veldig liten sagt at: Ååå nå koser vi oss, dette er ?hjem?. For meg er hjem en følelse, en trygg, god og varm følelse som kun de menneskene som står meg aller nærmest kan klare å skape.

17. Favoritt skuespiller? Å det er mange! Jeg har liksom ikke en favoritt. Noen er magiske i helt spesifikke filmer, men ikke like bra i andre. Men noen jeg liker er hvertfall: Joaquin Phoenix, Forest Whitaker, Brad Pitt, Matt damon, og Charlize Theron

18. Favorittfarge? Det kommer helt an på hva det gjelder. På treningsklær elsker jeg sterke farger, gjerne rosa, fersken, turkis og andre gla´farger. På interiør, klær, sminke osv, så liker jeg mer basic farger, jordfarger. Beige, hvitt, krem, grått osv.

19. Høy eller lav musikk? Lav når jeg slapper av, eller jobber. Høy når jeg kjører bil, er ute, trener, eller gjør husarbeid

20. Hvor drar du når du er trist? Hjem til familien min. Eller ut på tur i skogen, gjerne sammen med en god venn. 


21. Hvor lang tid bruker du i dusjen? 5-10 minutter.

22. Hvor lang tid bruker du på å gjøre deg klar om morgenen? Ca 10 minutter

23. Hva gjør deg sint? Urettferdighet

24. Turn on? Et sjarmerende smil

25. Turn off? Mennesker som snakker nedlatende om andre for å fremme seg selv. Huff!!!

26. Hva er det siste som fikk deg til å gråte? Forrige uke gråt jeg masse. Hehe. Først gråt jeg fordi en av mine nærmeste venninner forlovet seg, og like etterpå gråt jeg igjen av en koselig babynyhet.

27. Når sa du at du var glad i noen sist? For ca 10 minutter siden

28. Hvilken bok var den siste du leste?  Det nye livet. Pensum sykepleien.

29. Hvilken bok leser du nå? Går i grunn kun i sykepleie pensum for tiden altså.

30. Hvilken tv-serie så du sist? Homeland


31. Hvem snakket du med sist på telefon?  Mamma

32. Favorittmat? Sushi, og Taco. Umulig å velge kun en av dem

33. Hvilke destinasjoner ønsker du å dra til?  En helg haug. Topp 3: Maldivene, Miami, og Santorini

34. Hvor var du sist på reise? Jeg har ikke reist siden i sommer, da var jeg i Marbella to ganger. Heldigvis skal jeg snart ut på tur igjen, Thailand venter om kun tre små uker.

35. Har du et crush? Hehe, mm

36.  kysset du noen sist? I never kiss and tell 😉

37. Når ble du sist fornærmet? Det kan jeg faktisk ikke huske. Jeg blir sjeldent fornærmet.

38. Hva er favoritt godteriet ditt? Candy king smågodt, og kinder sjokolade.

39. Spiller du instrumenter? Nei, jeg finnes ikke musikalsk i det hele tatt dessverre.

40. Hva er favoritt smykket ditt? Jeg har et Camilla Prytz armbånd på håndleddet, som jeg aldri tar av. Det har en helt spesiell historie og betydning for meg.

41. Hvilken sport gjorde du sist? Intervaller på tredemøllen

42. Når var du med noen sist? Jeg er med ca 200 sykepleiestudenter i skrivende stund.

43. Har du en frykt? Min aller største frykt i hele verden er å miste noen jeg er glad i. Jeg har vært farlig nær en gang, og det gjorde bare frykten dobbelt så sterk….

 

Håper dere synes dette var artig. Det finnes mange slike oppsett som dette, så dere ska ikke se bort fra at det dukker opp enda en om en stund. Jeg har også fått spørsmål om jeg planlegger en ny spørsmålsrunde. Det kan jeg veldig gjerne ha. Jeg føler det ikke var så lenge siden sist, men hvis dere har lyst, så kan jeg gjerne sette opp en ny. 

 

Smiiiil Maren 

 

11 kommentarer
    1. Santorini er helt fantastisk nydelig! Uten tvil den vakreste plassen jeg noen gang har vært. Kan virkelig anbefale deg å reise dit 🙂

    2. Kjekt å lese! Fant nettopp ut at vi er akkurat like gamle, jeg blir også 27 år i april! 🙂
      Jeg har vært både på Santorini og i Miami, og jeg har sååå lyst å reise tilbake. Miami var perfekt for meg med både by, shopping, strand og trening. Nydelig klima også!

    3. Så dumpa man innom igjen. 🙂 Begynner nesten å bli en vane!
      Du asså! For noen kvaliteter du har!
      Fascinerende, sjarmerende og hodet på riktig plass!
      Gøy å lese om deg!
      Candy King og Kinder sjokolade! Fytti katta, du har skjønt det 😜
      Håper dagen din har vært fin! 😊

    4. Hei Maren! 🙂
      Vil bare si at jeg ikke kommenterer her så ofte, men følger deg på bloglovin så blir oppdatert hver gang du legger ut et innlegg. Det er så deilig å slappe av fra studiene og de dagene som er dritt med bloggen din. Du gir inspirasjon til både trening, mat og fornuftig tankegang, veldig positiv og ærlig blogg 🙂
      Miami må du reise til, jeg var der i to uker i september! Det var helt fantastisk og jeg ble helst frelst av USA genrelt, kommer til å reise tilbake med en gang jeg har penger og tid til det! 🙂
      Skulle ønske jeg kunne blitt med til Thailand, men satser på det blir noen slike turer når jeg er ferdig utdanner også, så jeg kan slenge meg med på uten å tenke på eksamener 😉
      En ting jeg lurer på: Er det sånn at om vi er på besøk i Kristiansand, er det da mulig å få en pt-time med deg der? 🙂
      Eller nei det er egentlig to; har du et innlegg der du har skrevet om hvordan du ble personlig trener og utdanningen? Om du har kan du linke til den? Om ikke, kan du skrive et? 🙂 SKAL utdanne meg som personlig trener en dag, vurderer å starte på det nå i siste innspurt av bacheloren (har igjen 1,5 år), men vet ikke om det er så lurt?
      Hmm håper du kan svare meg!
      Stå på videre med bloggingen, utdanningen din og treningen din! Jeg heier på deg 😀
      Ha en fin kveld fineste deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg