Når det stormer som verst

God morgen hjerter. I dag var det så vidt jeg klarte å rulle ut av sengen når klokken ringte 07.00. Det er bekmørkt, og full storm utenfor. Det fristet aller mest å bare bli under den varme dyna, og hoppe over denne mandagen. Heldigvis har jeg avtalt trening med en god venninne, og måtte derfor opp og ut av sengen.

I dag er det bare å kle godt på seg, og forberede seg på uvær. Jeg har alltid sagt at det nytter ikke å klage over været, man får ikke gjort noe med det uansett. Hvis vi snur litt på det, så er det jo egentlig litt deilig å kose seg inne når det stormer ute. Ingenting føles bedre enn å komme inn igjen etter en tur ute i full blåst. 


Nå er bagen pakket, og jeg er klar for å starte denne dagen. Det er sjeldent jeg er negativ, men i dag er jeg faktisk over gjennomsnittet trøtt. Jeg har heldigvis stacket opp med en hel eske nye kaffekapsler, og skal ta med meg en dobbel espresso i hånda når jeg går. Ingen blåmandag en dobbel Nespresso ikke kan fikse. I dag tar jeg litt tak i meg selv, skrur på smilet og bestemmer meg for at mandagen skal bli fin. Senere i dag venter både PTtime med superdamene mine, og yoga med to gode venninner, så egentlig er det jo mye å glede seg til denne litt trøtte og stormfulle mandagen. 

Har dere noen spennende planer for dagen, og den kommende uken? Hva gleder du deg til denne uken?

 

Smiiiil Maren

 

8 kommentarer
    1. Det er hardt på mandagsmorgen:) denne uken er det bursdagen til yngste sønnen som står litt i fokus:) så det skal vi forberede:) ha en strålende dag til tross for tegn og storm:) her er det hvertfall skikkelig vind og kjedelig vær!

    2. God morgen! Stjerne i boka til deg og venninnen din som skal trene. Vi har også vind og regn idag, men jeg har vært så “heldig” å ha influensa i 2+ uker nå – så jeg blir nok under dyna, i hvert fall en god stund til! Gleder meg til å bli frisk og kunne trene skikkelig igjen. Er så rastløs at jeg snart går i veggen 😉
      Takk for at du sprer motivasjon og positive tanker, blir alltid i godt humør når jeg er innom bloggen din!

    3. Håper du får en fin dag i dag. Her er dagen allerede over, men jeg har fått fikset timeplanen min og 60 minutter med aerial hoop 🙂

    4. Hei:) så “fint” å lese at flere har en trøtt mandag. Håper dagen din ble bedre etterhvert:) prøvde strikk-programmet i denne utgaven av shape up. D var litt anderledes fra styrketrening m vekter, men veldi gøy m noe nytt:)s

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg