Verdens beste følelse

Takk for alle fine meldinger og lykke ønskninger relatert til hjemmeeksamen i går. Nå er oppgaven så og si i boks, og vi er mildt sagt en fornøyd gjeng. Hjemmeeksamen er stressende, og egentlig litt ubehagelig, men når oppgaven først leveres, så er det verdens beste følelse. 

I dag har jeg fri, og skal ta igjen tapt tid til både blogging, mailer, artikkelskriving og andre små og store prosjekter jeg har på gang. Det slo meg her om dagen, at det faktisk kun er 5 små uker til jeg drar til Thailand (!!) og etter den turen så går det slag i slag med både Marbellatur (er), Frankrike og vips er det sol, sommer og festivalkos på sørlandet. Jeg gleder meg! 


Jeg fikk ikke lagt meg før klokken var nærmere 03 i natt, og var oppe å hoppet igjen rundt klokken 07. Så i dag kjenner jeg at pri en er å få sendt inn oppgaven, og pri to blir slappe av, og senke skuldrene. Jeg har testet enda en økt av Kayla Itsines som jeg tenkte jeg ville dele med dere senere. De treningsøktene der er brutale, men fy søren så morsomme. Det var super god respons på første økt jeg delte, så jeg håper dere er klar for en til. Jeg har kjørt enda en intervallrunde siden sist vi snakket om intervaller, og den skal selvfølgelig også deles med dere.


Nå skal jeg kose meg med frukt og havregrøt, og en stor kopp kaffe. Fruktbildene er tatt for et par uker siden, men det slo meg at ejg faktisk ikke hadde delt med dem dere, og hva er vel bedre enn å starte denne torsdagen med en aldri så liten fruktfest.

Jeg håper dere får en super start på dagen. Tenk, nå er aller siste eksamen på studiet i boks, og jeg har kun en bacheloroppgave igjen før jeg er ferdig sykepleier. Hjelpes så fort det har gått. 

 

Smiiiil Maren 

13 kommentarer
    1. ååå all den frukten så virkelig utrolig godt ut! Skal unne meg et stort fruktfat i helga!<3
      Kjempekoselig å høre at du snart er ferdig sykepleier, kjempestolt av deg! Håper du får en superfin dag og at resten av uken blir fin 😀

    2. WOW!!! Maren, du er så flink!!!! Jeg blir helt fascinert! Og det fruktfatet der så jo helt fantastisk ut! Er innom bloggen din daglig for du er så vanvittig inspirernde<3 Håper du får en superfin torsdag, og at hjemmeeksamen går bra, og ikke minst at skuldrene senkes så fort den er levert. 😉

    3. Så gøy å lese at flere bruker Kaylas guider! Vil gjerne lese mer om hva du synes om de;) Har fulgt treningsguiden hennes i 1 år og er veldig fornøyd 🙂 Ha en super dag!

    4. Jøss, du er virkelig en stor inspirasjon. Jeg går selv sykepleier studiet, og synes det er knall hardt og super spennende. Å titte innom bloggen din, gir meg et smil om munnen og stor motivasjon til å spise sunt og komme meg ut – enten på tur eller på trening etter en lang dag med mye lesing.
      Så bra siste eksamen er ferdig, det må være en helt fantastisk følelse da 😀 Ønsker deg lykke til på bacheloroppgaven, også gleder jeg meg til å lese mer om intervall og Kayla økta de 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg