Jeg har gått inn i bobla

I dag starter min tre dagers hjemmeeksamen, og når man står ovenfor slike utfordringer er det ekstremt viktig med hjerneføde. Frokosten ble derfor en saftig omelett med grønnsaker, skinke og ost. Dagen i dag, onsdag og halve torsdag går utelukkende til eksamen, men jeg prioriterer likevel å få tid til en treningsøkt daglig. Det er helt nødvendig for at jeg skal ha energi gjennom en tredagers eksamen med så mye stillesitting og tankekaos. 


Jeg startet dagen med å gjennomføre “bonusøkten” på løpe planen min. Den består av en 40 minutters rolig langkjøring i pulssone 117-140. Det var en deilig start på dagen, og det føles mye bedre å sitte her når jeg har startet med dagen med aktivitet. Vi gjør det beste ut av det, og har stacket opp med kaffe, pepsi max, tyggis, pastiller, frukt og andre godsaker. Positive tanker og innstilling så skal nok dette gå bra. Siste innspurt på hele studiet nå, så her er det bare å bøye nakken og jobbe på. 

Har dere en fin dag? Hva er planene deres for dagen? 

Jeg får leve litt gjennom dere disse dagene, for på min kant blir det skremmende ensformig de neste døgnene. 

 

Smiiiil Maren

13 kommentarer
    1. Idag er planen å ta en økt på ben og rumpe, og senere blir det øving til 3 prøver jeg har denne uka og litt avslapping i senga med en kjekk film <3

    2. Masse lykke til, Maren! Du er flink, så dette går nok bare bra 😉 Og tenk så deilig når man er ferdig 😀

    3. Kunne du hatt begynt med slike innlegg hvor du poster “en matdag i bilder” og viser hva du har spist gjennom en dag? Inspirerende 😀 Og innlegg hvor du kanskje tipser om en ukesmeny med forskjellige middager, lunsjer og frokoster?:)

    4. Lykke til med eksamen! Maten ser god ut, smart å prioritere både aktivitet og bra mat selv om eksamen er viktig.

    5. Lykke til med eksamen Maren. Vet du om det går an å studere til sykepleier på deltid? Min store drøm. PS du ser helt fantastisk ut om dagen.

    6. Hei 😀
      Bare lurte på hvilken hastighet du hadde på mølla når du holdt deg innenfor denne pulsgrensen? Jeg klarer nemlig aldri å løpe med puls under 105 :O

    7. Masse lykke til på eksamen! Hjemmeeksamen er noe herk, hadde nemlig en på engelsk forrige semester, men jeg tror du klarer dette kjempebra! Det virker som du har god kontroll på studiene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg