Dager som dette

For en deilig søndag dette har vært. Dager som dette gir meg så mye energi, overskudd og glede. Jeg startet dagen med en heftig intervalløkt fra Melina-programmet mitt. Jeg har dokumentert økten grundig, og deler alle detaljer med dere i morgen tidlig. Etter økten dro jeg rett på cafe for å møte Melina selv som er i Kristiansand for å undervise AFPT-studenter. Vi fikk en herlig time sammen mens studentene hadde lunsj, og koste oss med kaffe og herlig mat. Jeg blir så inspirert av denne dama, og setter pris på hvert eneste minutt sammen med henne. 

Etter cafekos dro jeg for å møte Kristina, og Milo. Ingen søndag uten søndagstur, og sammen ruslet vi opp i Baneheia. Det er så vakkert ute på friske dager som dette, og det var virkelig et syn som møtte oss når vi kom oss opp i skogen. Har dere sett så vakkert? Jeg er så glad for at vi hadde kamera med oss og fikk dokumentert denne fine søndagen. Jeg blir så lykkelig av fysisk aktivitet i frisk luft, og kvalitetstid med mennesker jeg er glad i.  


Etter turen dro vi hjem til Kristina, og lå som slakt på hennes sofa og skravlet i et par timer. Venninnetid er så viktig, og jeg koser meg så med denne solstrålen. I kveld blir det søndasmodus for alle penga, med joggebukse og filmmaraton. Det føles ekstra godt å krype opp i sofakroken når man har vært ute i frisk luft, etterfulgt av en lang varm dusj. Nå er jeg helt avslappet og salig i kroppen. Jeg kjenner at skuldrene synker lenger og lenger ned for hvert minutt som går. Søndager altså – herligfred så deilig! 

 

Smiiiil Maren 

 

4 kommentarer
    1. Hei! Helt urelevant i forhold til innlegget, men vil gjerne høre med deg om stølhet! Jeg kan nemlig bli litt “skuffet” hvis jeg ikke blir støl etter en ren styrkeøkt. Jeg kan føle jeg virkelig gir gass, og det brenner i lårmusklene under økten, men så er det mange ganger jeg likevel ikke merker noe særlig dagen etter. Hvis man ikke blir støl, betyr det på en måte at man ikke tar i nok? Kanskje du kan skrive en innlegg om stølhet. Hvorfor blir man egentlig støl? Hjelper det egentlig å tøye ut etter økten?
      Og jeg har noen venner som kan si at de er støl like etter en styrkeøkt. Mens jeg først blir støl dagen etter, og kanskje verst er 2 dager etter. Like etter en hard økt merker jeg det jo i musklene, men det er vel ikke stølhet?
      Hadde vært artig å lese mer om dette! Takk for hjelpen og takk for en bra blogg! 🙂

    2. Så koselige bilder av deg og Kristina – ser at det har vært en nydelig dag på Sørlandet – deilig
      Du er en stor motivasjon

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg