Fresh start på mandagen

God mandagsmorgen. For noen dager siden delte jeg en supershot med dere, som bestod av ingefær og sitron. Dette var det mange av dere som synes var spennende, og det synes jeg er veldig gøy. Jeg hadde litt flere ulike mini-smoothies og super-shots, og det var det mange av dere som fikk med dere på Instagram og Snapchat. Jeg har fått mange spørsmål om hva de andre inneholder, og om jeg kan dele – det kan jeg selvfølgelig! 



Den røde er en mini-smoothie, og dette er en oppskrift jeg bruker mye: 

  • Frosne bringebær
  • 2 ss mager kesam
  • 1 ss yoplait vanilje yoghurt 
  • Litt vann for perfekt konsistens

Kjør alt sammen i blenderen, og vips har du en deilig bringebær-smoothie. 



Den lys gule er en ingefær-sitron shot, og den har jeg allerede delt med dere i dette innlegget. Den grønne er faktisk en ferdig juice som jeg fikk av en venninne, og som jeg tenkte jeg ville smake. Den var absolutt god, men jeg må si jeg liker best de jeg lager selv, som jeg vet akkurat hva inneholder. Dette er en variant som har eple, lime, drue, ananas, spriulina og kiwi på listen over ingredienser. Den er absolutt god, og men som sagt, selv foretrekker jeg naturlig og hjemmelaget. 

 


Håper dere fikk litt inspirasjon til en frisk og god start på mandagen. Jeg ønsker hver og en av dere en super ukestart.

Har dere noen spennende planer for dagen? 

Smiiiil Maren 

 

2 kommentarer
    1. Hei! Nøyaktiv hvilken kjøkkenmaskin bruker du? Vil du anbefale denne? Har akkurat flyttet, skjønner´ru, og må ha ny.
      Takk for fantastisk inspirerende innlegg HVER dag!

    2. Elsker bloggen din, Maren <3
      Du er bare en så utrolig inspirerende og motiverende. Får et stort smil om munnen hver gang jeg klikker meg innom bloggen din.
      Masse lykke til på eksamen og på den siste ferden inn mot overstått bachelor :- ) Du er ei dame med ståpå-vilje!
      Stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg