Lyst å vinne treningstur til Thailand?

I samarbeid med Nordic fitcamp

Ja du leste riktig! Thailand turen med Nordic Fitcamp var i utgangspunktet fullbooket, men etter stor etterspørsel har Nordic nå klart å forhandle frem 10 ekstra plasser på campen. Disse plassene gjelder kun campen, uten flybilletten, og er da selvfølgelig rimeligere på pris. Rabattkoden jeg  har til mine lesere gjelder fremdeles, så den kan dere selvfølgelig benytte! Dette er de siste 10 plassene ledig, og etter det vil det ikke være mulighet for å få med noen flere. Her er det bare å kaste seg på hvis du har mulighet, jeg hadde synes det var så enormt gøy å ha med enda flere av mine lesere på tur. Det er faktisk en god del av dere som allerede skal være med. 10 stykker fra bloggen har meldt seg på, og det er jo bare helt fantastisk gøy!! Les mer om campen HER. 

Jeg gleder meg så til å oppleve Thailand sammen med dere, trene masse, spise eksotisk sunn mat, bade, nyte strandliv, trene enda mer, og høre på lærerike og inspirerende foredrag. Dette er et energi-boost av en tur, og jeg digger at jeg skal dele den med så mange likesinnede, herlige personer. Det er både gutter og jenter påmeldt, i alle aldere, med og uten treningsbakgrunn. Det er plass til alle – uansett! 

Så over til konkurransen. Dette er en Instagram-konkurranse, og må gjøre følgende: 

  • Lik Nordic Fitcamp på Instagram
  • Lik bildet det står KONKURRANSE på, og tagg tre venner du gjerne ville hatt med på tur
  • Fortell hvorfor akkurat du har lyst på denne turen. 

Tre små steg: Lik, tagg og kommenter, og vips er du med i trekningen av gratis treningstur til Thailand. Du har ingenting å tape på å prøve, så her er det bare å slenge seg på.

 

Alle bildene i dette innlegget er tatt av Nordic-gjengen når de var i Phuket  i romjulen. Da var de nemlig nede å gjorde de siste forberedelsene til campen. Så bildene dere ser her er der vi skal være. Mange er opptatt av maten på slike turer, og på treningscamp med denne gjengen kan vi garantere sunn, næringsrik og god mat som bygger opp under hele tanken med turen. Du skal få energi, føle deg bra, du skal få trent godt, sovet godt, spist bra og hvor enn klisje det høres ut – ta noen gode steg mot den beste versjonen av deg selv. 

Jeg krysser virkelig fingrene for at det er en av “mine” som vinner turen. Jeg ble som nevnt i tidligere innlegg om denne turen, utrolig godt kjent med to av bloggleserne som var med på camp i fjor, og reiste faktisk på ferie med hun ene bare 3 uker etter campen var avsluttet. Jeg har jevnlig kontakt med dem begge to, og de sterke båndene som ble knyttet på denne campen, har resultert i sterke vennskap. Det er faktisk 8 stykker som var med på spaniaturen i fjor, som blir med til Phuket igjen i år. Jeg synes det sier mye. 

Legg igjen mailen din i kommentarfeltet her på bloggen hvis du ønsker mer informasjon om turen, og rabattkoden tilsendt. 

Lykke til med konkurransen. Det hadde vært ufattelig gøy å få med et par til av dere på treningscamp i eksotiske omgivelser. 

 

Smiiiil Maren

 

13 kommentarer
    1. hei! hvilke andre turer skal du på med nordicfitcamp i løpet av året? skal du på noen av de som er i sommer? 🙂

    2. Åh, kjenner det kribler i heile kroppen når eg ser bildene! Fy søren så bra det blir 😀 Litt vilt å tenke på at det kun er 1,5 mnd til – tida vil nok gå fort framover! Ser virkelig fram til å oppleve eit nytt land, treffe mange spreke, fine mennesker og ikkje minst til å få møte deg, Maren! 🙂 Blir du med som PT eller som deltaker? Moro å ha denne gulrota i kvardagen altså 🙂
      God søndag til deg <3

    3. Jeg har begynt å spare til turen allerede, men en rabattkode hadde gjort det enda litt lettere å kunne delta 🙂 Håper virkelig jeg vinner tho!

    4. Hei!
      Ser så deilig ut❤️ Hvilken alder er det på folk som reiser? Noen på 40+??? Kunne virkelig tenkt meg Thailand eller Extreme Weightloss camp

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg