En fest i munnen

Jeg må bare titte innom dere en liten tur for å vise dere gårsdagens kveldsmat. Har du sett noe så digg? Dette er altså cottage cheese, med varme bringebær, valnøtter og questbar. I mine øyne en helt uslåelig kombinasjon. Dette var virkelig en fest i munnen. 

Jeg har blitt flink til å variere frokosten min, og spiser ikke like mye meieriprodukter som jeg gjorde en periode. Meieriproduktene er kanskje borte fra frokosten, men de forsvinner selvfølgelig ikke helt – jeg bare putter dem inn på kvelden i stede. 

Har noen av dere smakt Questbar ( eller annen type proteinbar ) sammen med meieriprodukter? Hvis ikke du har testet så anbefaler jeg deg så absolutt å prøve – du vil ikke bli skuffet. Et annet tips er gresk yoghurt naturell, flytende honning, valnøtter og mørk 70% kakao sjokolade enten knekt i små biter, eller raspet over. Helt magisk!

 

Smiiiil Maren

 

8 kommentarer
    1. Lene: Hehe, fordi jeg kunne spise 3-4 bokser cottage cheese om dagen, og gjerne til alle måltider. Det blir fryktelig ensformig og så mye av en ting, uansett hvor sunt det er, er ikke bra! Så nå spiser jeg det hvertfall en gang om dagen, maks to 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg