Frokostglede i kjent stil

Dagens frokost ble av det fargerike slaget – i kjent Maren stil! Pia dro avgårde til frisøren tidlig, og da hadde jeg ekstra god tid til å stelle i stand en koselig frokost. Alle som leser bloggen min vet at jeg elsker fruktfat, og i dag var intet unntak. 



Jeg dro innom butikken og fant både sharon/ persimon og granateple. Sistnevnte må jeg virkelig kjøpe oftere, det er jo så godt! Jeg har vært litt lei meg, for jeg trodde sharon sesongen var over, men sannelig fant jeg ikke to stykker på butikken i dag. Hverdagsglede! Jeg plukket også med meg kiwi, bringebær, blåbær, meieriprodukter og nøttemix, og dette ble altså resultatet. 

I dag har vi virkelig kost oss, med god lunsj, litt shopping og trening. Treningen var en svettefest uten like, og det beste av alt – kun ved hjelp av egen kroppsvekt. Jeg fikk knipset en haug av bilder til dere, og deler selvfølgelig økten med dere snart. I kveld blir det sushi, film, og joggings på oss. Rolig og koselig lørdagskveld. 

Hva har dere gjort denne lørdagen, og har dere noen spennende planer i kveld ?

 

Smiiiil Maren 

 

7 kommentarer
    1. Jeg tror jeg forspiste meg på sharon før jul, for jeg har virkelig ikke hatt lyst på siden. Passet jo egentlig fint siden sesongen er over 😉
      Lørdagen ble tilbragt med tur innom Nidars fabrikkutsalg. Farlig farlig! 🙂 Så var det langtur i skogen med hundene før kjæresten tok meg med ut på bursdagsmiddag hvor jeg spiste min favorittrett; hvitvinsdampede blåskjell 🙂
      Håper resten av Oslohelgen din blir fin! 🙂

    2. Er ikke de steinene inni granateplet veldig harde? Tygger man dem? Prøvde å google det, men fant ikke noe :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg