Jeg føler meg som en vinner

Inneholder sponsede produkter / behandling

Dagen i går bare forsvant, og jeg rakk ikke oppdatere dere noe mer enn med et lite Tabata-treningsprogram på morgenkvisten. Håper mange av dere teste det forresten, det er en super effektiv økt som jeg personlig synes er kjempe gøy. Resten av gårsdagen forsvant i frisør, makeup, Vixen-fest og sosial hygge. Jeg startet dagen med et par timer bloggjobb på Lett Oslo, hvor jeg fikk spist min etterlengtede salat med søtpotet, grønne bønner, spinat og revet marinert kalkun. Mmm. Jeg fikk også med meg tre herlige juicer, som jeg tok med meg opp til Therese Haugsnes på Woxx frisører.


Therese transformerte håret mitt fra livløst og platt, til sunt, frisk og krøllete. Jeg ble også sminket av hennes kusine Marie, og fikk på vipper fra Alexandra Cascampas egen vippekolleksjon. Alexandra er en venninne av meg fra Kristiansand, så det var stor stas å gå lov å teste hennes vipper. De var lette og gode å ha på, og ga en helt fantastisk look for slike kvelder som dette. Kvelden forsvant i prisutdelinger, champange, en million selfies og høy kjedisfaktor. Jeg kommer nok aldri til å bli helt komfortabel på slike eventer, men vet dere hva – det er helt okei.

Det ble ingen pris på meg i år, men det gjør overhode ingenting. Som jeg skrev til dere i et tidligere innlegg så ble jeg nominert av dere lesere, jeg ble stemt frem som finalist av dere lesere, og at jeg da ikke tok seieren som en jury skulle bestemme, det gjør ingenting. Det er jo deres mening jeg bryr meg om, og når dere er fornøyde så er jeg fornøyd. Tusen tusen takk for stemmene, takk for tilliten dere viser og takk for alt dere gir meg. Jeg føler meg som en vinner takket være dere!

Jeg er så motivert nå, og skal bare jobbe på for å bli bedre. Midt mellom all festivasen i går fikk jeg snakket et par motivasjonsord med min herlige arbeidsgiver Nettavisen / Side 2. Det er ingen tvil om at det blir mye artig på den kanten fremover, og jeg er super klar for et spenstig 2016. Her er det bare å jobbe på. Gratulerer så mye til flotte Jørgine som tok seieren, power-lady så det holder, og en stor motivasjon. Jeg brukte snapchat flittig i går, så sjekk gjerne den ut. Dere finner meg på: marenerdvik

I dag skal Pia og meg virkelig utnytte en frilørdag i Oslo. Vi skal teste et nytt treningskonsept ( kamera er selvfølgelig med ), vi skal ut å spise lunsj, en liten shopping runde, og et par spennende møter. Jeg er så klar for denne dagen, endelig litt etterlengtet Oslotid med godjenta mi. 

Har dere en fin lørdag? Hva er planene deres for helgen? 

 

Smiiiiil Maren

 

14 kommentarer
    1. Det er jeg helt enig med deg i “at du kan føle deg som en vinner”. Vi lesere setter pris på deg, du er min faste motivasjonsdose hver deg – helt avhengig av det. Nyt Oslo
      Lekker kjole – og så var du nydelig

    2. Gratulerer uansett, Maren. Du er bra. Jeg skal i slalåmbakken med tantebarn idag, de kommer til å vøre flinkere enn meg, men kanskje de kan lære meg lit! Ellers overtok jeg leilighet igår, så jeg må vel egentlig flytte litt og titte litt på interiør! Hilsen Anja

    3. Du er en inspirasjon! Tar med meg masse gode tips når det gjelder både trening og kosthold. Du ser superbra ut i kjolen! 🙂 Hvor er den fra?

    4. Nam! Jeg gleder meg til å teste ut Lett Oslo neste gang jeg er i Oslo.
      Spiller ingen rolle om du ikke vant, du har en kjempefin blogg, og topp bilder.
      Jeg synes bilder er noe av det viktigste på en blogg, og vet selv hvor vanskelig det er å få bra bilder av bl.a. mat når det er så mørkt hele tiden.

    5. Kjære Maren. I mine øyne er du en vinner! Jeg er innom bloggen din hver dag og er mektig imponert over at du klarer å lage gode innlegg hver dag! Du er en stjerne 🙂

    6. Helt rett som både de andre her og du selv sier; du gjør en super jobb, og vi setter pris på den uansett om du mottar en pris fra en jury eller ikke! 😀 Litt off topic så lurte jeg på om du kunne ha skrevet et litt utfyldende innlegg om sykepleierutdannelsen i Kristiansand? Hvordan er miljøet på studiet, utdanningen, forholdene ved skolen, og om Kristiansand er en by som du kan anbefale en som skal starte på utdanningen sin neste år å flytte til? 🙂

    7. Hei. er relativ ny leser og jeg kommenterer sjeldent blogger, men må bare si jeg er utrolig imponert over deg og bloggen din. Du sprer mye glede og inspirasjon innenfor både mat og trening og bare hverdagen generelt! Digger det!! Tusen takk 😀
      Hilsen Ingrid

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg