Lunsjen som gir deg alt du trenger

God morgen hjerter. Er det en god morgen? Jeg titter innom på morgenkvisten for å dele en sunn og deilig frokost eller lunsj med dere. Husker dere den sunne pizzaen jeg delte med dere forrige uke? Her har jeg brukt akkurat samme ingredienser til å lage en smakfull brødskive, som jeg brukte til å lage pizzabunnen. Eneste forskjellen er at jeg droppet oregano i denne varianten. Dere finner oppskriften HER. 


Jeg er ikke så flink på å få i meg varierte sunne fettkilder. Det blir som oftest bare nøtter, men det er jo egentlig helt tullete når man kan nyte en lunsj som dette, og da få i seg nødvendige fettsyrer fra både laksen og det gule i egget. Proteiner få du også i massevis fra laks og egg, grove karbohydrater får du fra havregryns brødet, og slenger du på litt grønnsaker slik som vist på bildene så har du et helt optimalt måltid i mine øyne. 


Håper du ble inspirert til å unne deg en sunn og god lunsj i dag. Dersom du ikke har ingrediensene eller hadde planlagt noe annet, så kan jo dette være en super kveldsmat, eller morgendagens frokost. 

 

Smiiiil Maren 

 

 

6 kommentarer
    1. Nam, det såg godt ut 🙂 Lurer på om du noen gang har tenkt tanken på å stille i bikinifitness? I så fall har du et veldig bra utgangspunkt 🙂

    2. Så veldig godt ut! Forsov meg til forelesning i dag, så nå har jeg hele formiddagen til å nyte en god lunsj på. Skal prøves! 🙂

    3. Hei Maren! Har du mulighet til å legge ut en filmsnutt enten her på bloggen eller på instagram av hvoran du gjør kabel squat? Og hvor mye vekter har du på den øvelsen?

    4. For en deilig lunsj!
      Du gir meg masse inspirasjon, både når det gjelder mat og trening. En flott blogg jeg kommer til å gå innom ofte 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg