Oslotur og finalefest

Da var flybillett og hotell booket, og jeg gleder meg til en helg i Oslo spekket med morsomheter. Jeg lander fredag morgen, og da bærer det rett fra flyplassen til WOXX frisørsalong for å møte skjønne Therese som har vært så nydelig å sagt ja til å hjelpe meg med hår og makeup. Jeg er helt håpløs på akkurat det der, og er så takknemlig for all hjelp jeg kan få. Jeg trives best med en høy hestehale, naturlig sminke og i treningsklær, så når jeg nå skal på Vixen Blog Awards, og må pynte meg opp i kjole, høye sko og  hele pakka, så skal jeg innrømme at nervene kommer krypende. Det der er langt utenfor min komfortsone. 

Jeg har fått fikset litt opp i mine nedklippede sykepleie-negler også nå før helgen, og er super fornøyd med resultatet. Det er litt uvant for meg å ha slike negler. Neglene er laget med Bio Sculpture gele, som er et naturlig organisk produkt som ikke inneholder verken acryl eller andre skadelige kjemikalier. Bio Sculpture gele er satt sammen slik at den er både fleksibel og sterk, den skader ikke neglen, og skal holde like lenge som vanlige gelenegler. Sjekk ut Neglesalongen sin facebookside HER, eller ring Torunn for timebestilling på telefon: 99724897.

Behandlingen er sponset

Etter frisøren i Oslo på fredag er planen å møte fineste Pia min, vi skal nemlig bo sammen på Frogner House hele helgen. Flere av dere husker kanskje at jeg har vært på eventyr med denne spreke frøkna før. Pia og meg var trenere sammen på ShapeUp Bootcamp i Portugal i mai 2015, og har flere spennende prosjekter på gang for 2016. Forhåpentligvis blir ting litt mer spikret denne helgen, og jeg gleder meg til å dele med dere. 

Ellers blir helgen fylt med god mat, lave skuldre og venninnekos. Jeg gleder meg til å ta igjen tapt tid, og oppdatere meg på mine Oslojenter. Nå er det lenge siden sist Oslotur, og jeg gleder meg så til å si hei til byen som var mitt hjem i hele fire år. Jeg gleder meg til å titte innom favorittcafeene mine, treningsenteret, og butikkene vi ikke har her  på sørlandet. Favorittene er Zara, COS, Anton sport og Peak Performance. 

Hovedgrunnen til at jeg reiser er jo selvfølgelig Vixen Blog Awards hvor jeg utrolig nok igjen er finalist i kategorien Årets treningsblogg. Jeg vant denne prisen i fjor, og det var så enormt stort for meg. Det at jeg nå er finalist i år igjen er helt utrolig. Jeg har overhode ingen forventinger, man kan jo ikke vinne to år på rad? Men jeg skal dra på utdelingen og på festen, kose meg med de andre finalistene, og nyte en helaften med “kolleger”. Jeg blir så inspirert av å se hvor dyktige andre bloggere er, og slike eventer som dette gjør at jeg får lyst å utvikle meg og bli bedre. 

Jeg gleder meg til dette, og jeg gleder meg til å ta dere med på det hele. På slike kvelder er det helt innafor å ha med seg kamera, og jeg skal dokumentere så godt jeg bare kan. 

 

Smiiiil Maren 

 

10 kommentarer
    1. Så spennende! Gleder meg til følge med, håper du vinner, det fortjener du! Velkommen til Oslo. Er meldt -19 grader til helgen, så ta med deg varme klær! Hilsen Anja

    2. Om det er slutt på sesongen hvor de selger sharon i butikken? Skulle kjøpe det denne uka men ser ikke ut som det er i noen av butikkene lengre 🙁

    3. Hei! Du er så utrolig inspirerende 😉 hvor har du kjøpt det svarte Bjørn Dæhlie pannebåndet ditt ? 😉

    4. Anja: Hmm, nå måtte jeg tenke. Jeg mener at jeg kjøpte det på sportsbutikken opp på Hovden, der vi har hytte for mange år siden. Men jeg ville sjekket typisk G-max eller XXL – tipper det finnes enda 🙂

    5. Jeg begynte å lese bloggen din etter at du vant i fjor. Ble nysgjerrig på hva du hadde å komme med, og har lest hvert eneste innlegg siden. 🙂 Har stemt på deg i år, og ønsker deg lykke til! Med ditt gnistrende smil og herlige utstråling trenger du ikke sminke og gallakjole for å skinne – men jeg skjønner godt at det er stas å pynte seg litt ekstra for en sånn anledning. Blir gøy å se bilder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg