Dette betyr alt

Dere er helt ubeskrivelig gode, vet dere det?? I dag fikk jeg en mail om at jeg er finalist i årets Vixen Blogawards i kategorien Årets trening og heblogg. Det betyr at dere har stemt meg frem, selv om jeg ikke har mast på dere overhode, ingen innlegg med link til stemmeknapper – ingenting, og likevel har dere stemt meg frem. Jeg er så overveldet av dette, og så utrolig overrasket. Sist men ikke minst, så er jeg helt enormt takknemlig. Tusen tusen takk!

Dette er så stort for meg, og ekstra stort er det akkurat i år. Dette året har vært hektisk på alle andre områder enn bloggen. Jeg visste når jeg valgte å ta sykepleierutdannelse ved siden av bloggen at det ville bli krevende og til tider rimelig kaotisk – og det kan jeg skrive under på at det ble. Bloggen har på en måte fungert som mitt fine lille fristed, et sted hvor jeg kunne snakke om det jeg brenner for, dele ting jeg liker og kommunisere med likesinnede. Jeg var så redd jeg ikke skulle klare å holde liv i bloggen, at jeg ikke skulle klare å møte forventningene til dere leserene, og mest av alt så var jeg redd jeg ikke skulle klare å nå ut til dere med treningsglede, inspirasjon og motivasjon til en sunn, sterk, frisk og glad livvstil. Nominasjonen til Vixen gav et stort boost for min del, og finaleplassen nå gir meg en følelse av at jeg allerede har vunnet. Jeg har vunnet fordi dere har stemt meg frem, og hvis det betyr at dere er fornøyde, så er det faktisk alt som betyr noe.

Tusen tusen takk – dette var virkelig en gla´nyhet som betyr mer for meg enn dere aner!

 

Smiiiiil Maren

 

14 kommentarer
    1. Ville bare titte innom å si god torsdagskveld, håper du har hatt en superfin dag!<3 Alltid like kjekt å titte innom bloggen din som vanlig!
      Btw jeg har et spørsmål, imorgen tenkte jeg å kjøre intervaller på mølla og lurte på hvilke du liker best og som du synes funker best? Hvor mange sek du løper i, hvilken hastighet og hvor lenge pause?:) Og hvor mange reps

    2. Kjære gode Maren 🙂 Dette er du velfortjent og jeg heier på deg videre mot seieren. Du er helt unik!

    3. Syns du er et skikkelig godt forbilde! Du har sunne verdier, viser sider av deg selv slik at du fremstår menneskelig og er ærlig på bloggen, men like vel alltid positiv. Stemte på det, for du fortjener å vinne!

    4. Hei! Eg prøvde å lage sjokoladegrøten din til frokost. Eg brukte akkurat dei same ingrediensane som deg, og den var god, men eg blei utrulig kvalm. Er det på grunn av sukrin? Blir du kvalm av den?

    5. Det er så sinnsykt fortjent, Maren! Du inspirerer oss med matoppskrifter, treningstips, desserter, treningsprogram og hvordan vi kan finne den perfekte balansen mellom usunt og sunt. Du har sunne verdier og fremstår som menneskelig – du skriver at du feiler, er stresset, og at du ikke alltid strekker til. Men det er helt greit, fordi det er sånn det er å være et menneske. Ingen er perfekte.
      STÅ PÅ, JEG HEIER PÅ DEG <3

    6. Ble veldig glad når du ble en av finalistene, har stemt hver dag! Du fortjener det virkelig! 😀
      Tusen takk for en inspirerende og fantastisk blogg!

    7. Vil bare seie at jeg leser bloggen din fast og synst det er utrolig fortjent! Du er en stor inspirasjon! Du er herlig, heier på deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg