Slik oppnår du optimal fettforbrenning

Hvordan skal jeg trene og spise for å optimalisere fettforbrenningen min? Dette er nok et spørsmål mange av oss har tenkt på. Jeg innrømmer glatt at jeg mer enn gjerne kunne tenke meg å lære mer om temaet. For det er jo det man gjerne ønsker hvis man vil ned i vekt, man vil endre kroppsammensetningen, og redusere fettet, men beholde eller til og med kanskje øke muskelmassen. Det er så enormt mye informasjon der ute om dette temaet, og man kan jo bli splitter pine gal av alt som blir slengt etter oss av tips, råd, triks og såkalte “snarveier”. Jeg er ekstremt kritisk til de kildene jeg bruker når det gjelder helse, kropp, kosthold og trening, og det synes jeg dere også skal være.

Martin Norum er en venn, og tidligere kollega av meg. Jeg har kjent Martin mange år, og jeg har enormt stor respekt for han som fagperson. Jeg har lest mye av de han har gitt ut, og jeg tror jeg kan si, uten overdrivelse, at jeg lærer noe nesten hver eneste gang denne fyren åpner munnen. Nå har endelig Martin funnet ut at det er en smart ting å komme til sørlandet å holde fordrag om temaer som engasjerer, og som vi alle til tider kan bli fryktelig usikre på.

11 februar blir det holdt foredrag her i Kristiansand med temaet: Ernæring og trening for fettforbrenning. Kurset varer i 4 timer, og jeg anbefaler alle som har en interrese rundt trening og kosthold å ta turen innom. Jeg er utrolig spent på denne kvelden, og har allerede meldt meg på. Det er et begrenset antall plasser, så jeg anbefaler dere å være tidlig ute. Dere finner informasjon om foredraget og hva du kan forvente å lære om HER og påmelding HER.

Dette er ikke reklame, eller et kjøpt innlegg, det er kun et tips til alle trening, kost og helse interreserte på sørlandet. Endelig tilbys det noe lokalt!! Dette er jo en helt super mulighet for meg å få hilst på noen av dere lesere også. Jeg håper så se mange av dere der, til en inspirerende og lærerik kveld. Dette er uten tvil en super kickstart på et sporty 2016.

 

Smiiiil Maren

 

6 kommentarer
    1. Blir nok lærerikt 🙂
      Jeg satser på å lære masse om kosthold og trening i løpet oppholdene mitt på NIMI dette året 🙂 Og jeg gleder meg, selv om jeg går en tøff omstilling i møte 🙂
      Ha en fortsatt fin søndagskveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg