Rooftop playground

Dere som har fulgt bloggen en stund vet at jeg ofte tar turen opp på takterrassen i fint vær og leker meg litt der oppe. Jeg strecher og tøyer, står på hendene, på hode og øver på å gå kontrollerte lengder på hendene, forover og bakover. Jeg elsker å leke meg på den måten, og jeg storkoser meg i mitt eget selskap. Jeg trenger ingenting annet enn meg selv og litt ledig plass.

I går var en sånn dag, knall sol, mildt og fint vær. Jeg snek meg opp på takterrassen i en liten time, og resultatet ble flere varianter av hodestående, fra hodestående til håndstående, bro med og uten ben opp, og håndstående pushups mot vegg. En annerledes og herlig treningsøkt som overhode ikke føles som trening. Dette er bare bevegelse, glede og lek.



Jeg kjenner at det skal bli ordentlig godt å komme tilbake til hverdagen, med havregrynsfrokost og litt mer normal døgnrytme. Er det flere som kjenner seg igjen? Hverdagen sniker seg tilbake, men jeg skal likevell nyte denne siste helgen med litt ekstra kos og avslappende dager. I dag blir det cafelunsj med en venninne, en treningsøkt og filmmaraton i kveld. I dag er det Hangover-filmene som står på filmmenyen. De er så fantastisk morsomme, og jeg tenker at et maraton med de filmene kan ikke bli annet enn bra.

Hva er deres planer for dagen?

 

Smiiiiil Maren

 

4 kommentarer
    1. Oj så koselige bilder og så fin plass å leke på da:). Jeg skal bli litt sunnere i 2016, er plana da:). Disse øvelsene dine tror jeg ligger langt foran meg, men har du noen tips, så tar jeg imot. Trenger ingen slanketips, bare enkle hverdagslige råd:). Ha en fin dag :). Klem

    2. Så nydelig plass og for noen vakre bilder – du er nok over gjennomsnittet flink til å bøye kroppen i alle retninger
      Ha en fin lørdag

    3. Gøyale bilder! Sporty du er. Nå har jeg kommet hjem fra alpin bakken. Stod 2 timer, og det holdt for å si det sånn. Men Gud så gøy det var. Nå ligger en nydusjet meg kledd i deilige koseklær og er klar for litt sport på tv, Netflix serie etterpå før søsteren min kommer ikveld på Taco kveld. Deilig dag. Kos deg. Og ja, enig. Hverdagen blir deilig igjen. Og da er det ekstra godt å tenke på at man virkelig har kost seg med noen fridager. Klem fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg