Årets første dag

God morgen hjerter, hvordan føles det å våkne opp til en helg ny dag, i en helt ny måned, i et helt nytt år? For min del så føles det bra, jeg både tror og håper at 2016 blir et spesiellt fint år. Jeg hadde en rolig og utrolig koselig feiring i går, med god mat og herlig stemning. Hadde dere en fin feiring? Jeg hadde bare lyst å titte innom dere på formiddagen for å høre hvordan dere hadde det i går, og ønske dere en herlig første dag av 2016.


Jeg har planer om å kickstarte året med en god treningsøkt sammen med en venninne, og senere venter koselig middag og en tur i skogen. Solen stråler over Kristiansand på denne første dagen av 2016, det føles nesten som et lite tegn på at dette året har mye godt i vente.

Hva er dine planer for årets første dag?

 

Smiiiil Maren

 

6 kommentarer
    1. Hei dagen i dag har vært både tur i skogen, familiemiddag og en god del tid på sofa 🙂 snart natta igjen ?jeg har kastet ut juletreet også – deilig)

    2. Så herlig med knallsol, da! Jeg sov til det var mørkt igjen, etter en morsom kveld med hele gjengen fra videregående 😀 Men hadde tidenes koseligste første dag i året, i senga med serier og en kjekk mann hele dagen! Når jeg stod opp i dag hadde jeg, med unntak av to turer på butikken for å kjøpe mat, liggi i senga i 27 timer, hahah. Satser på et sprekt år, så det tar jeg med knusende ro 🙂
      Godt nytt år til deg, gleder meg til å følge deg gjennom enda et nytt år<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg