Styrke: Rygg og armer

God morgen dere. Jeg har akkurat rullet ut av sengen etter en styrete natt med lite søvn og mareritt. Jeg har vonde mareritt i perioder, og det er fryktelig slitsomt, heldigvis er det kun i perioder og ikke så ofte. Jeg fikk sovet ut litt på morgenen, og for meg som vanligvis spretter opp av sengen rundt klokken 06 føles det veldig rart å stå opp etter klokken har passert 10.

Hvordan er det med dere, har dere sovet godt? Klare for en ny dag?

Jeg lovet å dele gårsdagens styrkeøkt og her kommer den. Som sagt la vi opp en styrkeøkt med fokus på rygg og armer. Vi kjørte 8 repetisjoner og 3-4 sett pr øvelse, med følgende øvelser:

  • Pullups
  • Nedtrekk bredt grep
  • Sittende roing, smalt grep
  • Triceps pushdown med stang
  • Triceps med tau over hodet
  • Bicepscurl med stang og hantler


Nå skal jeg våkne ordentlig her, spise frokost, lese nyheter og starte dagen. Dagen byr på cafebesøk, litt shopping med en venninne og sosalt i kveld. Dette er jo grunnen til at jeg ble igjen i byen i romjulen, og jeg koser meg med etterlengtet venninnetid.

Hva er deres planer for dagen?

 

Smiiiil Maren

 

11 kommentarer
    1. Liker godt når du deler styrkeøvelser – takk, fine bilder også
      Ha en koselig dag med venninner / venner

    2. Så god du er! Du stråler 🙂 har tenkt å bestille den toppen i hvit på nett, lurte på hvilken strl du har i den?
      Klem

    3. Hei, fin blogg! Jeg er 17 år og vil bli politi. Hvilke øvelser lønner det seg å gjøre når man går på stamina? Kan du kanskje legge ut et innlegg om trening til politi?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg