Endring i planene

I skrivende stund skulle jeg vært på vei til fjellet, men istede sitter jeg i sofaen i en nyvasket leilighet, ser på tidenes jentefilm og momser i meg et fruktfat. Like før avreise i dag slo det meg at jeg har bodd hjemme hos familien hele julen. Jeg har kun prioritert familie og det har vært så fantastisk koselig, men det er viktig å huske på venner og sosial hygge med dem også. Så jeg lot familien dra på hytta, mens jeg dro avgårde på trening med skjønne Kristina min.



Vi kjørte på med en super treningøkt, og har sammen lagt en slagplan om å kickstarte 2016 på en sporty måte. Alt er enklere sammen. Kristina og meg har trent en god del sammen tidligere, og jeg gleder meg til flere økter med denne solstråla. I dag stod det ben på planen, noe motvillig fra min side da jeg enda er støl fra forrige benøkt, men jeg kom meg sannelig gjennom økta likevel. Vi kjørte på med følgende øvelser:

  • Knebøy
  • Goblet squat
  • Strak markløft
  • Step up
  • Bulgarsk utfall
  • Hiptrust


Økten la vi opp med supersett, 8 repetisjoner, 3-4 sett. En god og effektiv økt, med litt skravling i pausene. Etter trening fulgte sjokkomelk og et lite kvarter i solarium. Jeg tar veldig lite sol, men nå på vinterstid så synes jeg det er godt med litt påfyll av sol. Jeg føler det hjelper på både energi og humør. I kveld blir det mer sosialt med venner, og i morgen venter en koselig bursdagslunsj for en god venninne. Jeg kjenner det var rett avgjørelse å bli hjemme. Familien kommer uansett hjem igjen om 3 dager, og da har jeg lovet å lage i stand en aldri så liten lille-nyttårsaften middag for dem. Jeg gleder meg allerede.

Jeg håper dere har hatt en fin jul så langt. Hva driver dere med i romjulen? Og hva er planene deres for nyttårsaften?

 

Smiiil Maren

 

 

12 kommentarer
    1. Hanne: Er egentlig ingen oppskrift, er bare speltlomper, smøres med ketchup, stek kjøttdeig og legg det på, kutt opp tomater og løk, ellr hva enn du vil ha på og topp lompene med ost. Inn i ovnen til osten har smeltet ( ca 6-8 minutter ) Vips – speltlompepizza 🙂

      Jeg liker best å ha kjøttdeig, mais, tomat og rødløk på. Et tips er å krydre kjøttdeigen godt med enten taco krydder eller andre krydderier du liker. Jeg liker godt å strø litt oregano på toppen. Legg pizzaene på en tallerken, og ha gjerne litt salat til 🙂

    2. For en kul økt. Den skal jeg teste ut! det er godt å prioritere og være med venner også i julen. Jeg har bodd hjemme hos foreldrene mine siden 22 desember, og reiser hjem i morgen. det blir koselig det å. i romjulen har det blitt familieselskaper og kos, og mange filmer. Har også trent littegrann, men blitt turer med foreldrene mine sin hund, både løpeturer og gå turer. Vet ikke hvem som har kost seg mest med det, meg eller hunden! koselig og magisk var det. Planlegger julens siste løpeøkt med hunden i morgen, før jeg reiser hjem til min leilihet. Og i morgen skal jeg på ikea!! hehe. KOs deg med vennekvelder og kos. på nyttårsaften skal jeg til en venninne og hennes samboer, og vi blir vel 14 stykker til middag. KOselig, gleder meg til det. og det kommer en gutt som jeg har et godt øye til dit, så kanskje året kan avsluttes med litt flørting!! hehe.

    3. Så ut som en fin økt, den får jeg teste 🙂 det var en sykt fint genser du har på bildene forresten, så veldig deilig ut til trening! Husker du hvor den er fra? 🙂

    4. Du er sykt blid på alle bildene – det kommer tydelig fram at det er gøyere å trene sammen – men du framstår jo som veldig blid ellers også da
      Ha fine romjulsdager

    5. Kan du lage et innlegg med julegavene du fikk? hadde vært gøy å se. Liker når du poster litt mer personlige innlegg noen ganger

    6. Så på snapchaten din idag at du har også kost deg med noen barer idag! Har allerede hatt en coockies and cream questbar tidligere til lunsj og spiser en til nå, ups! De er altfor gode til å kunne holdt seg vekke fra dem ahah, vet ikke om det er godt å spise så mange da men jaja to om dagen går nok fint det, så lenge det ikke blir hver dag xD vanskelig å motstå

    7. Maren,du SER så bra ut for tiden! Du ser så utrolig sunn og sterk ut! Jeg merker godt at du har forandret kroppen din de siste årene,og nå ser du bedre ut enn på lenge syns jeg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg