Siste frist – treningscamp i Thailand

I samarbeid med Nordic Fitcamp

Jeg ble helt overveldet over responsen deres på Thailandturen i mars. Fy søren så gøy at så mange av dere har lyst å joine meg på treningstur til Phuket. En del av Nordic Fitcamp teamet er der nede nå for å sjekke ut området, og planlegge slik at vi får et optinmalt opphold. Jeg har fått både bilder og meldinger av dem , og jeg har bare en ting å si – denne turen vil du ikke gå glipp av!!! Hvite sandstrender, kokosnøttdrikking på stranden, grønt hav så langt øye kan se, perfekte treningsfasiliteter, optimalt tilrettelagt kosthold, og en hel haug av spreke, energiske og likesinnede mennesker. Kan man ønske seg mer?


Sjekk ut innlegget jeg skrev om turen HER, og hvis dette er noe du kunne tenke deg så må du bare hive deg rundt. Det er nemlig kun 3 ledige plasser med fly og alt inkludert. 3 plasser dere!! ( det vil bli mulighet for å ta med noen ekstra deltagere, men da må flybilett fikses på egenhånd) Jeg hadde aldri trodd vi skulle fylle turen så kjapt. Så vil du med er det bare å melde din intrerresse til meg på mail: [email protected], så sender jeg deg informasjon og rabattkode. Fristen for å melde interresse og få rabattkode er satt til 20.desember!!!!


Jeg kan virkelig ikke vente til mars – dette blir en opplevelse for livet. Vi er allerede en god gjeng fra bloggen som skal ned, så er du litt lysten er det bare å hive seg på. Du trenger ikke kjenne noen fra før, mange reiser alene. Du trenger overhode ikke være godt trent eller ha noen som helst forkunnskaper. Kom som du er, og få nye venner med de samme interessene som deg. Erfaringen fra i fjor er at over halvparten reiser ned alene, og det går helt fint. Jeg dro selv på tur med Nordic helt alene første gangen.

Mens kulden og mørket kommer snikende her hjemme, drømmer jeg meg bort i thalands deilige klima, og idylliske hvite strender. Tenk at dette blir virkelighet om kun 3 små måneder. 

 

Smiiiiil Maren

 

13 kommentarer
    1. Jeg lurer på noe veldig ut av det blå hehe, men angående persimon, jeg har aldri pleid å kjøpe det før så jeg er veldig usikker på hvordan de skal se ut når jeg kjøper dem.. skal dem være myke/harde, veldig oransje??:)

    2. Er det sånn at alle som er med på disse turene er superspreke fra før? Eller kan man være i grei form og ta det som en “bli sprekere og sterkere”-tur?

    3. Line: Alle slike detaljer må du nesten ta med Nprdic Fitcamp. Jeg er bare med på turen, men har ikke noe med akkurat den delen å gjøre. Gå inn på nettsiden på nordicfitcamp.no, og send dem en mail så er de behjepelige 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg