Til han og henne

Annonse

I år er jeg litt sent ute med julegavene, men jeg lar meg ikke stresse av den grunn. Selv om jeg ikke har fått handlet så mye enda, så har jeg hatt god tid til å tenke ut akkurat hva jeg har lyst å gi, hva jeg tenker passer og hva jeg tror den enkelte person vil bli spesiellt glad for. Jeg har fått litt spørsmål fra dere om julegavetips, og jeg deler gladelig.


Jeg elsker klokker, men i mitt fremtidige yrke som sykepleier så er det dessverre veldig lite “dill og dall” man kan ha på seg. Ingen ringer, ingen øredobber og ingen klokker. Da er det fint at det finnes fritid, hvor man kan pynte seg opp litt ekstra. Jeg har fallt pladask for klokkene fra Daniel Wellington. Mange kjenner kanskje til disse klokkene, og flere hadde kanskje trodd jeg skulle like de mer sporty utgavene av klokkene? Jeg liker best de klassiske, lekre klokkene og favorittene mine er den kvinneklokken dere ser over i brunt, modellen heter Classic Bristol 36mm i fargen Rosé Gold, og den stilrene svarte klokken til herre, i modllen Classic Sheffield 40mm i fargen Rosé Gold. Dette er i mine øyne den perfekte gave til han og henne.

Jeg er så heldig å få lov å dele ut en rabattkode til dere lesere, og det beste av alt – rabattkoden varer helt frem til 15 januar!!! Bestiller du før 20.desember så kommer pakken din frem før julaften – dette garanteres på D.W sine hjemmesider. Kanskje vil du glede noen som har bursdag i januar, eller starte det nye året med en liten lekker gave til deg selv?


Jeg har hvertfall koden klar til dere, uansett hva du ønsker å bruke den til. Koden er FITLIVING, og den gir deg 15% rabatt på absolutt alt av klokker på Daniel Wellingtons offesielle hjemmeside.

Dette var dages lille julegavetips fra meg. Håper dere får en nydelig torsdag, og nyter førjulstiden.

 

Smiiiil Maren

5 kommentarer
    1. Jeg elsker de klokkene – den dameklokken står øverst på min ønskeliste til jul (får jeg den ikke kan jeg jo kjøpe i januar :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg