Tips til hjemmetrening i julen

Det er alltid stor stas når ShapeUp kommer i posten, men i disse tider er det ekstra stor stas fordi jeg har fått lov å bidra med enda mer treningsinspirasjon. Jeg ser på det som en stor ære, og jeg synes det er så utrolig gøy at jeg får lov å være en del av Norges største treningsmagasin. Jeg leser ShapeUp fra perm til perm, hver eneste måned, og det har jeg gjort i mange mange år. Det at jeg nå får lov å bidra med treningsinspirasjon utgave etter utgave er virkelig stort for meg. Fotografen er Lars Erik Bakken, også kjent som Fotobakken. Jeg har samarbeidet med Lars Erik flere ganger, og resultatet blir alltid bra når det er denne karen som står bak kamerea.


I denne utgaven bidrar jeg med et treningsprgram med ball, og det blir jo ikke mer genialt enn en miniøkt med ball. Hvorfor? Fordi det kan gjøres overalt vel! Jeg er stor fan av enkel trening som kan gjennomføres hjemme, på reise eller for eksempel på hytta. Hva med å ta med deg en slik ball opp på hytta i juleferien, og få unna en super treningsøkt mellom alle pepperkanene og julegodtet? Du kan selvfølgelig finne et alternativ dersom du ikke har en ball. Fyll en tursekk med brusflasker for eksempel.



For andre alternativer til trening hjemme, på reise eller på hytta så kan du ta en titt på forrige Shapeup utgaves egenvektsprogram jeg har delt HER, eller hjemmetreningsprogram HER, eller kanskje DENNE hjemmetreningsøkten passer deg bedre. Uansett så håper jeg en av disse øktene kan gi deg litt inspirasjon til å få lurt inn en økt i juleferien. Mitt ønske er å vise at det ikke trenger å være så komplisert å få inn litt aktivitet selv om man ikke har tilgang på et treningssenter. 

 

Smiiiiil Maren

 

8 kommentarer
    1. Hei:) jeg har akkurat kjørt det programmet som du laget i sommerens utgave av shape up:) kjørte 20sek på øvelsene med 10 sek pause x 4. Brukte ca 1time m oppvarming:) Dette ble ei effektiv økt på stuegulvet før vasking står på planen:) takk for treningsinspirasjon:)

    2. Å så fint innlegg, gleder et ungt hjerte som må jobbe turnus og ikke alltid rekker treningssenterets åpningstider. Har selv investert i litt hjemmetreningsutstyr, og er sykt hvor støl man kan bli bare man er litt kreativ og gjør noen nye treningsøvelser!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg