Jeg klarte det!!

Jeg må smile når jeg titter innom instagram og ser at det er så mange av dere som bruker hastaggene #marenmat og #marenerdvik. Det er kjempe gøy å følge med på sporty ting dere gjør, og bli inspirert av maten dere lager. Keep it up folkens, jeg følger med og jeg DIGGER det! 

I dag har jeg lyst å dele en typisk marenmat med dere. Dette er virkelig bare det beste jeg vet, og jeg storkoser meg med denne skåla til frokost nesten daglig. Inneholdet varieres, men basicen er cottage cheese, skyr eller yopalit yoghurt g ulike typer frukt og bær. Alle som har lest denne bloggen en stund kjenner godt til Marenskåla. Sjell gjerne #marenskåla på instagram, der ligger bilder av mange forskjellige varianter med ulike ingredienser. 

I dag har jeg hatt evaluering av min siste praksis, og det er med en stor klump i halsen og en berusende følelse av lykke at jeg kan fortelle dere at 18 uker sykehuspraksis er nå BESTÅTT!! Jeg er så lykkelig, så sliten og så utrolig utrolig stolt. Jeg har bestått, og jeg kan ta helg med verdens beste samvittighet!! Jeg skal ha en avsluttende vakt til uka, men evaluering er altså gjort, og papirene er signert – jeg har fullført og bestått! 

 

Smiiiiil Maren

 

19 kommentarer
    1. Gratulerer så mye <3 Du har virkelig god grunn til å være stolt over deg selv! Dette er vel fortjent. Ønsker deg alt godt i jula, og i det nye året.
      Klem

    2. Ååå gratulere så mye, det er virkelig fortjent! Nå fortjener du å ta helg med god samvittighet:)
      Maren skåla er veldig inspirerende må jeg si, men veldig dumt at jeg ikke kan prøve den ut når CC ikke er en så favoritt hos meg.. Men jeg har min egen “marenskål” bestående av havregrøt og banan! Hvor jeg først lager havregrøten, så smasher jeg en banan og blander den inn I havregrøten, mm det er så godt! Så topper jeg med nøtter og tørket papaya:))

    3. Gratulerer så mye med vel overstått praksis! For en deilig start på julen. Her blir det også en slik skål hver dag, men til kvelds da det som regel går i grøt om morgenen. Topper også alltid med nøtter så jeg blir ordentlig mett 🙂

    4. Gratulerer med bestått praksis atter en gang!! 😀 Skjønner godt at det er en deilig følelse! Nå kan du både ta helg og juleferie med en god følelse 🙂
      Er du ferdig med all praksis på studiet, eller har du en praksisperiode til over jul før innspurten med bacheloroppgave?

    5. Foressten hvor ofte er det du skeier ut med f.eks koser deg med en skål yoghurtnøtter, har litt chips eller snop og slikt? Sparer du det som regel til helgene, eller hender det at du tar deg litt u uka?:)

    6. Gratulerer. Jeg er praksisveileder for student nå, og vi hadde også sluttevaluering idag. Skal dog være her en uke til, men da har jeg ferie. Det er så gøy og flott med ivrige studenter, og ikke minst flinke. Jeg er radiograf da! Kos deg med god samvittighet med både julegodt og alt. Hilsen Anja

    7. Gratulerer! Det er noe helt spesielt med det å sakte, men sikkert legge undervisningen bak seg og nærme seg målet som ferdigutdannet. Mestringsfølelse! 🙂

    8. Smaker bedre enn riskrem synes jeg så man kan ikke klage når man kan spise dessert til frokost hver dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg