Marens knekkebrød

Jeg spiser utrolig mye knekkebrød i mitt daglige kosthold, og de aller beste knekkebrødene, det er de jeg baker selv. Jeg spiser gjerne kjøpte også, men ingenting slår hjemmelaget. Disse er nydelige til frokost, eller å ha med som lunsj på farten. De er fulle av næring, og metter godt. 


Det er ikke alltid tiden strekker til, og derfor har jeg gjort det veldig enkelt for meg selv ved å lage opp ferdige knekkebrødmiks, som inneholder ferdig oppmålte porsjoner av min knekkebrød oppskrift. På den måten kan jeg bare tilsette vann, og smøre knekkebrødrøren klar for å smøres ut på et bakepapir og inn i ovnen på 180 grader i 40 min. Jeg tar den ut når halve tiden har gått, og ruter dem opp, og inn igjen den resterende tiden. Smart ikke sant? 


Jeg lager vanligvis opp 4-6 slike poser, så har jeg dem enkelt tilgjengelig når jeg måtte trenge. Oppskriften på knekkebrødene har jeg delt flere ganger, og du finner den blandt annet HER.

Ha en super lørdag dere. Jeg skal kose meg hjemme, og slappe av i noen timer, før det er kveldsvakt på sykehuset. 

 

Smiiiil Maren

 

 

7 kommentarer
    1. Høres veldig smart og utrolig godt ut:). Jeg spiser knekkebrød i perioder, så denne skal jeg prøve:). Kos deg og ha en fin dag:):)

    2. Så fristende ut. Du har gjort noe positivt med fotograferingen din den siste tiden – bildene er så lekre, klare, freshe og delikate. Gleder meg til hver oppdatering

    3. Å de så gode ut!
      Jeg bare lurte på om du hadde noen tips til ulike øvelser man kan gjøre uten å bruke låret/beinet. Har nettopp fått strekk i høyre benet, men så synes jeg det er så trist at jeg ikke får vært noe aktiv! Vil gjerne trene! Håper du har noen øvelser 😀

    4. Jeg elsker hjemmelagde knekkebrød, myyye bedre enn kjøpte! 🙂 Kjempelurt med sånne ferdig oppmålte poser! Har laget noe lignende når jeg har reist på hyttetur, for å få minst mulig å drasse på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg