Black Weekend – Vita liberata

Annonse

Man må nesten bo under en stein for å ikke ha fått med seg at i morgen braker det løs med noe som heter Black Friday. Dette er en amerikansk greie, som har tatt Norge med storm. På denne fredagen kjøres det helt ville tilbud, og man kan virkelig gjøre kupp. Vita Liberata slenger seg på, og kaller det black Weekend da supersalget starter allerede i dag! Kl 18.00 braker det løs, og de kjører super tilbud på flere produkter i nettbutikken.

Jeg har brukt Vita Liberata i snart to år, og har anbefalt dere disse produktene flere ganger. I disse tider med både julebord, og juleselskaper er det smart å sikre seg en god selvbruning. Som sykepleierstudent har jeg blitt svært kritisk til solarium, og sverger heller til selvbruningsprodukter. Vita Liberata er først og frem en favoritt fordi den er lett å påføre, gir ikke skjolder og lukter, tro det eller ei, faktisk godt. Det synes jeg ofte er det største problemet med slike produkter, og det er derfor så supert at med Vita Liberata kan man faktisk smøre seg, og dra rett ut. Det tørke på null komma niks, og etterlater ingen vond lukt. 


Jeg personlig liker best å ta en god dusj, tørke meg godt, også smøre meg inn med produktene før jeg legger meg for så å dusje det av neste morgen. Jeg gjentar dette en til to ganger, og føler meg alltid fresh og brun etterpå. Jeg synes egentlig det er litt deilig å freshe opp fargen på denne årstiden helt uavhengig om man skal i selskap eller ikke. Jeg føler meg så mye bedre med litt farge på kroppen, og spesielt siden jeg ofte trener i tskjorte eller singlett, så synes jeg det er fint med litt farge på overkropp og ansikt spesielt. 

Jeg har den siste tiden også testet BB-cream capture the light, og sammen med Trystal minerals solpudder gir det ansiktet en helt nydelig glød og varme.Kabuki børste følger med solpudderet. BB-cream kan brukes både på kropp og ansikt, og den har en diskre, delikat skimrende effekt. Jeg synes det beste for min del er å ta en runde med selvbruning først, også bruke dise produktene for optimal effekt. En siste lille bonus er at produktene er så delikate og fine at det er en fryd å ha dem fremme på badet.

Nå kan du altså sikre deg flere av produktene til sterk reduserte priser. Vita Liberata har også laget en perfekt julegavepakke som inneholder Phenomenal Mousse medium eller dark + Rich for face + Tanning Mitt (påføringshanske). Jeg har selv ikke begynt på en eneste julegave, men nå ble jeg inspirert til å sette i gang. Dere finner alle tilbudene på Vita Liberata sine nettsider HER. 

Så da gjenstår det bare å si: God shopping og Happy Black Weekend dere!!

 

Smiiiiil Maren 

6 kommentarer
    1. Når jeg skal bruke selvbruning, er vita liberata den jeg foretrekker. Selv om “reklamen” sier at den ikke lukter, så synes jeg den lukter en del, men betydelig mindre enn alle andre. Den ene typen skal holde i opptil to uker, på meg satt den i underkant av en uke før den begynte å fade. Til tross for dette, synes jeg den er den beste på markedet! 🙂 Supert julegavetips! 🙂

    2. Stiller også dette spørsmålet: Smitter det over på klær og sengetøy? Skal gifte meg nå i vinter, og det hadde vært fint med litt ekstra glød på en slik dag 🙂 Men har ingen erfaring med slikt, så må ha litt hjelp og tips og triks 😉 Dumt om brudekjolen ender opp med brune skjolder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg