Dette føles helt uvirkelig

Jeg satt her i dag morges med min faste marenskål til frokost og leste gjennom mailboksen min, og det er spesielt en mail der som skiller seg ut. Den er så fin, og så utrolig uventet. 

Mailen jeg snakker om er en mail om at jeg er semifinalist i Vixen blog awards. Hva, jeg, i år? Jeg kan egentlig ikke helt tro det. Jeg føler ikke akkurat jeg har vært den beste bloggeren de siste månedene, med fullt opp med studier, PTjobb, freelance skribent og sykehuspraksis har jeg gjort så godt jeg bare kan med å holde kvaliteten på bloggen oppe, og levere gode, inspirerende blogginnlegg til dere. Jeg har gjort så godt jeg bare kan, men jeg føler likevel at jeg har kommet til kort flere ganger. Når da denne nominasjonen dukket opp så ble jeg både overrasket og helt ubeskrivelig glad. For det er dere som har nominert meg, og det må jo bety at selv om jeg har hatt litt for mange baller i luften disse månedene, så har dere satt pris på det som har dukket opp på bloggen, og kanskje betyr det at jeg har klart å inspirere noen – tross alt. 


I fjor var jeg også nominert av dere, og jeg gikk videre til finalen og det endte rett og slett med at jeg gikk helt til topps og vant prisen for Årets treningsblogger. Det var en uvirkelig og surrealistisk opplevelse. Jeg kan nesten ikke husek at jeg gikk opp på den scenen, og jeg kan hvertfall ikke huske hva jeg sa. Det eneste jeg husker er den magiske og fantastiske følelsen av å bli satt pris på av så mange, at man gjør en forskjell for så mange, og at man faktisk klarer å nå ut til, inspirere og glede så mange lesere. Den følelsen kan ikke settes ord på, det må oppleves og bare tanken på at jeg nå har muligheten til å få opplevel det igjen er jo ikke til å tro.


Hvis dere har lyst å setemme meg videre til finalen så kan dere stemme en gang pr 24 timer frem til 28 desember. Du avgir stemme ved å klikke HER. Det tar et skeund å avgi en stemme, og jeg setter uendelig stor pris på at du tar deg tid <3

Jeg er nominert sammen med en haug av andre flotte bloggere, som jeg virkelig virkelig ser opp til. Jeg kjenner her jeg sitter at jeg er så takknemlig for å bli nominert, så utrolig glad for at dere hadde lyst å nominere meg i år igjen og med det føler jeg i grunn at jeg allerede har vunnet. Hvis dette betyr at dere setter pris på det jeg legger ut så er det alt jeg trenger. Tusen tusen takk dere – dette var utrolig gøy!! 

 

Smiiiiil Maren 

 

8 kommentarer

Siste innlegg