Ditt navn – din treningøkt

Jeg kom over en morsom greie på nettet som jeg har lyst å dele med dere. Jeg har enda ikke testet den ut selv, men tenkte å prøve den ut i som morgendagens økt. Jeg hadde aldri trodd jeg kunne bli lei meg for at jeg har bokstaven E i både fornavn og etternavnet mitt. Les litt lenger ned så forstår du kjapt hva jeg mener med det. Treningsøkten legges opp ut fra navnet ditt, og her gjelder både fornavn og etternavn, synd for dere med langt navn, og virkelig synd for dere med en eller flere E´er i navnet.  
Så ikke dette litt morsomt ut? Jeg håper denne navn-økten kan være en artig inspirasjon til hva du kan gjøre på trening denne uken. Test det ut, fortell meg gjerne hvordan det gikk. 

 

Smiiil Maren

38 kommentarer
    1. Dette digget jeg! Gleder meg masse til å teste. Glad jeg har et ganske kort navn, men kjenner nesten pulsen stiger allerede. Takk for tipset!

    2. Hahaha, så sykt gøy! Jeg får hele 5 runder med jumoing jacks, og 80(?) crunches! Hihi, gleder meg allerede til imorgen..

    3. Hahha ånei! Dette MÅÅ jeg jo bare teste, selv om navnet mitt har 24 bokstaver, hvorav hele 4 av dem (!) er E’er… Kan virkelig bli en interessant treningsøkt! haha 😀

    4. Mon tro om jeg gidder å ta med mellomnavnet mitt også?:P Haha, jeg må teste i morgen ass! Leg day it is;)

    5. Hei Maren! OMG – her kommer jeg til å dø!!!! For jeg har lang navn skjønner du, hele 8 bokstaver i fornavnet og 9 i etternavnet! Hjeeeelpes 😛 Hahaha! Men hvem vet – kanskje jeg skal utfordre meg skikkelig en dag 😉

    6. Hehe, dette kan bli tungt men artig 😅
      40 Pushup, 100 Burpees, 2min Wallsit, 150 Jumping jacks, 30 sek planke, 60 crunches og 160 squats!

    7. 50 crunches, 50 burpees x4, 40 squats x3, 20 pushups x3, 30 utfall x 2, 50 jumping jacks x3, 60 jumping jacks x2, 30 squats, 30 jumping jacks x2, 20 crunches x2, 30sek planke x2, 20 crunches, 10 pushups, 40 crunches
      Ja..dette kan jo bli en artig økt! Tror jeg må holde på i noen dager for å gjennomføre, haha :p

    8. Med fornavn, mellomnavn og etternavn blir det 8 E’er – 400 burpees. Så trooor jeg står over denne, haha 🙂

    9. Hmm litt usikker på den utfordringen der, med 3 E’er i navnet mitt – 150 burpees.. Har skrevet den opp, så kanskje en dag 😉 Ha en fin kveld Maren 🙂

    10. Å takk! Har begynt og elske og trene, noe jeg trodde aldri jeg skulle bli. Jeg har vært fullstendig passiv, men jeg har gått ned over 20 kilo og elsker det sunne og trening, dette må prøves 🙂

    11. 90 crunches, 150 burpees, 30 utfall, 180 jumping jacks, 60 pushups, 40 plank jacks og
      230 squats.. tja….

    12. Kunne ikke mislikt navnet mitt mer akkurat nå, hahhaha! 160 jumpingjacks, 4 min wallsit, 250 (!!) burpees, 50 crunches, 60 sek planke og 60 push-ups! Virker overkommelig, sett bort i fra burpees’ene, heheh

    13. Morsom utfordring! 220 squats, 100 burpees, 90 jumping jacks, 50 plank jacks og 50 crunches – puh, det blir en hard lørdagsøkt i morgen!

    14. 210 squats, 200 burpees, 90 plank jacks, 30 jumping jacks, 20 utfall og 20 crunches. Puh, blir en tung økt i morgen.

    15. Gjennomførte akkurat, utfordret megselv til å bruke hele navnet og økten ble seende slikt ut:
      130 plank jacks, 140 squats, 210 jumping jacks, 150 burpees, 140 squats, 130 crunches, 20 push ups og 30 utfall. det gikk overraskende bra, men de siste 25 burpees’ene var litt seige. haha 🙂
      morsomt med slike “utfordringer” og perfekt at man kan gjøre det hjemme uten spesielt utstyr. 🙂

    16. Så gøyalt!
      Jeg fikk totalt:
      60 crunches
      20 utfall
      60 jumping jacks
      80 squats
      100 burpees
      20 pushups
      Bortsett fra en haug squats og burpees synes jeg ikke den ser så uoverkommerlig ut! Denne skal jeg prøve 😉

    17. Jeg har ramlet ut i regninga 😂 Med 30 bokstaver i alt og 8 av de er e’er så kan d være fint mål å klare en gang 😜 Men ikke før jeg trener oftere 😎

    18. Fornavn, mellomnavn og etternavn førte til:
      230 squats
      200 burpees
      30 utfall
      60 pushups
      4 min wallsit
      40 plank jacks
      110 jumping jacks
      40 crunches
      30 sek planke
      Trener mye styrke, men utholdenheten står det ikke like bra til med!
      Oh well – Challenge accepted 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg