Når søtsuget tar overhånd

Hjelpes som jeg koste meg i går kveld. Jeg var så utrolig søtsugen at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg letet gjennom alle skapene, og vet dere hva jeg fant? En pose ferigmix bollepose. Okei, boller tok for lang tid, så hva endte jeg opp med å gjøre? Lage vafler og lapper istede. Det ble så enkelt som at jeg tok bollemiksen, ett egg, masse sukrin og litt kanel og kardemomme, litt melk og litt vann. Så vispet jeg godt sammen til en jevn røre. Jeg smørte vafeljernet med masse flytende melange, og tro det eller ei, dette resulterte i tidenes vaffel – med bollesmak. Var de veldig sunne, naaah, kanskje ikke – men de smakte helt vidundelig godt! 

I dag har jeg hatt en spennende dag, i og med at jeg skal jobbe på sykehuset hele helgen, så har jeg fri i dag. Jeg startet dagen på Solsiden med Kristina. Vi gjennomførte en times sirkeltrening med masse ulike øvelser. Så var det bare en kjapp tur hjem for en dusj og litt forberedelse til dagens neste gjøremål, nemlig shoot med dyktige Victoria Nevland. Jeg har jo fortalt dere at jeg er så heldig å få lov å dele litt treningsglede i ShapeUp fremover, og nå har altså skjønne Victoria hjulpet meg med bildene for de to neste utgavene. 

Det er alltid spennende å jobbe med nye fotografer. Jeg bruker vanligvis alltid de samme fotografene på ting jeg gjør, og synes det er veldig trygt og godt. Begge disse bor dessverre i Oslo, og jeg måtte derfor på jakt etter en ny fotograf lokalisert i Kristiansand. Jeg fikk flere tips og anbefalinger om Victoria, og etter shooten vi har hatt sammen i dag forstår jeg godt hvorfor folk er så begeistret for denne nydelige jenta. Hun forstod virkelig hva jeg var ute etter, og det var en stor bonus at hun både trener mye selv og har tatt mye bilder av crossfitere tidligere. Hun forstår hvordan en øvelse skal se ut, hun kan vinkler og kanskje viktigst av alt – jenta er en magiker med lys!


Resten av ettermiddagen blir rolig og avslappende for min del. Jeg er litt trøtt og rar i formen i dag, og da tenker jeg at en kveld så sofaen er helt innafor. Jeg skal prøve å holde meg unna bolle-vaflene i dag, og heller handle inn masse frisk og grønnsaker som jeg kan kutte opp, og lage en dipp til. 

Har dere en fin dag så langt? 

 

Smiiiil Maren

8 kommentarer
    1. Det som hjelper meg mot søt suget er at jeg har bolle med fun light gele i kjøleskapet. Det er lite kalorier i det og ja så klart er det stivelse. Men tilsvarende og spisse sjokolade eller annet alernativ. Så er fun light gelen bedre.

    2. Fint med vafler på mandag – de så nydelige ut – liker at du unner deg noe godt når du har lyst på

    3. Genialt! boller og vafler i ett <3
      Gleder meg til å se bildene etter shooten! Du er tøff Maren! Håper alt står til i ny praksis! 🙂 Knib!!

    4. såg super godt ut!
      men et lite spørsmål, kunne du ha laga et innlegg med dine favorittøvelser til mage som man kan gjøre hjemme uten noe ekstra utstyr? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg