Frokost, farsdag og nye prosjekter

God morgen hjerter. I dag er jeg så trøtt at selv en dobbel espresso og en energidrikk ikke kunne få opp energien. Det var fantastisk gøy i går, og jeg storkoste meg, så litt trøtt i dag er så verd det. Jeg har en god del ting som må gjøres nå på morgenen, før jeg skal møte en fotograf for oppstart av et spennende prosjekt. Etterpå er det rett opp til familien for å feire verdens beste pappa. Jeg hadde bare lyst å titte innom dere på morgenen og ønske dere en fin dag. 

Dere hører ofte om mammaen min her på bloggen, da det ofte er hun som er med på tur, med på trening, på cafe og byturer. Pappa er en like stor del av livet mitt, og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg ringer han i løpet av en uke for diverse småting kun en pappa kan svare på. Pappaen min er helt spesiellt god, han er trygg, og omsorgsull, rettferdig og morsom. Jeg er uendelig glad i han, og gleder meg til å feire han med gaver og nydelig mat i dag.  

Nå er frokosten spist, og halve mailboksen er tømt. Jeg har lagt inn en liten 45 minutters time-out som jeg planlegger å tilbringe ute i skogen, så nå skal jeg knytte på meg tursko og kle godt på meg før det bærer ut på tur.

Hva er deres planer for søndagen ?

 

Smiiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. Kunne du laget en oversikt over ja og nei mat? Hvilke mat som gir mye riktig fett, proteiner, karbohydrater osv. Jeg sliter sånn med å forstå hva jeg kan spise nå som jeg har begynt å forandre kostholdet mitt for å være sunnere. I helgene sliter jeg også ganske mye, fordi jeg gjerne vil kose meg på kveldene, men så finner jeg ikke noe som metter behovet. Til nå har jeg laget sukkerfri gele, oppskjært frukt og nuterielette bar som diverse helgekos. Er 200 kalorier i en nuterilettbar for mye å unne seg i helgene? Tar det bort mye innsats på treningssenteret? Jeg holder meg likevel rundt 1200 kalorier om dagen, mer hvis jeg trener.

    2. Det er så koselig å feire pappaen vår!! Med god mat, gave, kake og ikke minst det at man er sammen.
      Gjennomført 45×15 intervaller idag tidlig, så nå er det avkobling på sofaen før jeg skal på visning og hjem til mamma og pappa!
      Kos deg, friskusen!!
      Anja

    3. Du er så utrolig flink og inspirerende! Jeg elsker virkelig å lese bloggen din!
      Jeg lurer på en ting. Jogget du opp til ”den omvendte båt” i dag? Jeg så hvertfall en som liknet veldig på deg!<3

    4. Nam, den frokosten der så deilig ut! Blir digg med ei sånn skål i kveld etter masse kaker i dag. Anbefaler Yoplait protein yoghurt med eple og vanilje blandet med cottage cheese og banan, magisk!! 🙂

    5. Hei! Jeg har lest bloggen din i flere år, og digger måten du har trening og sunt kosthold som en hverdag og livsstil som er mulig å leve med. Du er fantastisk! Jeg er litt ny når det gjelder styrketrening, men har funnet ut at jeg synes det er veldig gøy. Jeg har prøvd å google meg litt frem når det gjelder sett og repetisjoner, men føler meg litt “lost”. Har du noen supertips angående dette for en nybegynner som meg? Hvis vi tenker på f.eks knebøy og lignende øvelser, hvor mange sett og repetisjoner anbefaler du? I tillegg synes jeg det er veldig vanskelig mtp vekt, skal jeg starte opp med det tyngste jeg løftet sist jeg tok knebøy, eller skal jeg jobbe meg gradvis oppover fra lett til tungt? æææh, mange dumme spørsmål og jeg er så forvirra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg