Ingenting har endret seg

Mine foreldre har alltid sagt at når jeg var liten befant jeg meg opp-ned ved en hver mulighet som bød seg. Jeg stod aldri stille, og klatret opp i absolutt alt som kunne klatres på. Er det ikke deilig å se at noen ting ikke endrer seg? 

Jeg er fremdeles opp-ned så snart en mulighet byr seg, jeg vandrer rundt på hendene rett som det er, og jeg elsker å klatre og henge i ting. I dag var jeg på en forfriskende tur i skogen med mamma, og vi fikk begge et fantastisk flashback til mine barneår, når jeg i dag fant ut at det var på tide å klatre litt i trærne igjen. Vi lo og koste oss som bare det, og et par ganger måtte mamma komme til unnsetning når jeg prøvde meg på et par litt for heftige stunts oppe i tretoppene. 

Jeg har storkost meg i dag, og kjenner at jeg blir så lykkelig av slike turer. Mamma og meg hadde en fin prat om akkurat det med hverdagslykke i dag. Vi kom frem til at jeg er  jo i grunn helt ubeskrivelig heldig som kan bli så glad, og kjenne på en så sterk følelse av lykke kun ved å komme meg ut i naturen. Tenk så enkelt det da er å skaffe seg litt lykke hver dag. Jeg blir glad av å kjenne på vitalitet og friskhet. Det er godt å kjenne på en sterk kropp som fungerer, og ikke minst den herlige følelsen av å fylle hele kroppen med frisk luft. 


Nå er jeg hjemme en liten tur for å slappe av litt, og stelle meg for kvelden. I kveld er det bursdagsfeiring til en av mine aller nærmeste venninner, og jeg gleder meg til tapas og noe godt i glasset med nydelige jenter. 

Hva er deres planer for lørdagskvelden? 

 

 

Smiiiiil Maren

4 kommentarer
    1. For en deilig lørdag du har hatt. Du får virkelig gjort mye iløpet av dagen du. Jeg skal kose meg med Taco og skal vi danse. Vært på trening nå, så skal bli godt å finne fram joggebuksen og pleddet.
      Kos deg.
      Hilsen Anja

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg