Mitt Oslohjem

Oppholdet er sponset

Klokken er like over 06 når dette innlegget skrives, og jeg er grytidlig våken for å få unna litt jobb og diverse som har blitt utsatt alt for lenge. Det høres kanskje vilt ut å stå opp kl 06 på en søndag, men dere spør meg ofte hvordan i all verden jeg får tid til å gjøre så utrolig mye forskjellig på en gang. Vel her har dere svaret, jeg sitter å skriver og jobber grytidlig på morgenen, helt uavhegig om det er helg eller hverdag. Dette gjør jeg selvfølgelig ikke hver dag, men i perioder hvor det hoper seg litt opp så løser jeg det på denne måten.

I dag er det siste kursdag og utsjekk fra fantastiske Frogner House. Jeg elsker dette stedet, og jeg føler det er mitt “hjem” i Oslo. Jeg har bodd her utallige ganger, og velger aldri noe annet. Det er så så behagelig å ha full tilgang på kjøkken med ovn, oppvaskmaskin, kaffemaskin og alt du trenger av kjøkkenutstyr. Beliggenheten er også helt magisk. Jeg bor oftest på Frogner, men Frogner House har leiligheter over hele Oslo, alle leilighetene ligger sentralt, og i umiddelbar nærhet til det deilige yrende Oslolivet. Jeg vil spesielt anbefale Skovveien, Bygdøy allé, og Oscarsgate.

Jeg lager mye egen mat når jeg er på slike kurshelger, og med hektiske dager, så er dette typisk mat jeg benytter meg va. Skyr og frukt, speltlomper med ost, skinke og salat, meieriprodukter til frokost, pepsi max, melk til kaffen og et par energidrikker. 

Hele Frogner House har en herlig eksklusiv stil, og noen av rommene er så vakre at jeg tror nesten dere må klikke dere inn på Frogner House Apartments sine egne nettsider for å se de vakre bildene. På frogner går det iu dype ekslusive farger i mye gull, lilla, og burgunder, mens andre leiligheter friskere og lysere i fargene. Gjennmgående er dleikate og stilrene leiligheter du garantert vil trives i. Tenk å bo her med en venninne, jentetur, kjærestetur eller mor&datter tur til hovedstaden. Jeg skal en tur til Oslo igjen på førjuls-shopping med mamma, og da er det ingen tvil om hvor vi skal bo. 

Nå må jeg begynne pakkingen her, snart henter Camilla meg og vi er klare for dag to på TRXkurs før jeg flyr hjem til Kristiansand i kveld. Jeg oppdaterer hyppig fra kurset på Snapchat, så dere må gjerne følge med der. Dere finner meg på: marenerdvikSkal dere noe hyggelig denne søndagen? 

 

Smiiiil Maren

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg