Fredagssmil

God morgen hjerter. Jeg ville bare titte raskt innom på morgenkvisten å ønske dere en deilig fredag. Jeg startet dagen med en fin liten 45 minutter ute i frisk luft under en klar stjernehimmel. Fy søren så vakkert det er ute tidlig på morgenen. Frisk, kaldt, og godt. Nå har jeg akkurat spist en diger porsjon med havregryn og ladet opp til fagdag i regi av sykepleierforbundet. En hel dag med spennende og forhåpentligvis lærerike foredrag om viktige temaer. Blandt annet kommer Leger uten grenser, som jeg gleder meg spesielt mye til.

Jeg håper dere får en nydelig fredag, og en deilig start på helgen. Hva enn du velger å gjøre denne helgen, sørg for at du gjør noe som gjør deg glad. Jeg synes alltid det er koselig å høre om helgeplanene deres, så del dem mer enn gjerne med meg i kommentarfeltet.

 

Smiiiil Maren

 

11 kommentarer
    1. Skulle kanskje blitt flinkere til å komme meg ut om morgenene. Det er jo så godt når man har komme i gang! Ha en super dag videre, Maren! :*

    2. Spennede med litt faglig input. Skulle gjerne ha hørt på leger uten grenser selv. Jobber som radiograf, og idag har vi begynt dagen med foredrag om alkohol iforbindelse med sykehusinnleggelse. Interessant tema, og ikke minst viktig.
      Ihelgen skal jeg kose meg. Trene og spise Taco i kveld, jogge litt imorgen og bestille venninne tur til Tallinn. Pp søndag reiser jeg til Kiel på båttur med mamma og pappa. Blir koselig. Har langhelg fri helt til onsdag. Nå venter bare litt mer jobb, så er jeg klar for helg
      Ha en skjønn helg!!!
      PS; skikkelig fin leilighet du har, nydelig stil og bilder.
      Hilsen Anja

    3. Så kjekt! Elsker å gå tur ute nå som høstfargene kommer!
      Min helg skal brukes sammen med familie og venner. Først i kveld skal jeg til sentrum for “kulturnatt” hvor det skal være diverse konserter, kunstutstillinger og åpne butikker og kaféer. I morgen blir det en etterlengtet rolig morgen før ukas siste treningsøkt. Så blir det bytur og sangoppdrag på kvelden. Gleder meg!
      Han en fin hels flotte deg! 🙂
      Hilsen Ingrid

    4. Hei! Vet ikke om du har skrevet om det før, vanskelig å finne ut når man ikke kan søke. Men kunne du skrevet litt om puls? Hvor skal pulsen ca ligge på oppvarming, intervaller, langkjøring, hvordan teste makspuls osv. Har akkurat fått meg pulsklokke, men jeg kan ikke så mye om det enda.
      Takk for hjelpen og en herlig blogg!

    5. Fine du <3 Kan jeg spørre hvordan du lager sånn skrift på bildene dine? Og hvilket kamera du bruker, og om du redigerer bildene dine? Da tenker jeg på lysstyrke osv. Bildene dine er alltid så lyse og fine! Håper du har hatt en fantastisk helg 🙂

    6. Kristin Antiveros: Jeg bruker mye tid på å ta bildene i riktig lys, og naturlig lys er uten tvil det aller viktgste. Så bildene mine er lyse og klare, også bruker jeg eventuellt picmonkey eller bare det vanlige redigeringsprogrammet i iphoto for å fortstere farger, eller skape mer konstraster 🙂 Skrift legges på i Picmonkey. Koselig du synes bildene er fine, det betyr mye å høre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg