Ut på tur – uansett vær

Klærne er sponset

God morgen hjerter. Har du en fin morgen? Jeg kom akkurat inn døren fra en deilig morgentur med denne frøkna. Været her i sør inviterte ikke akkurat til gåtur i dag, men hva gjør vel det når man har fått herlig ull fra Helly Hansen. Jeg forelsket meg helt i dette settet i merinoull, og var så heldig å få lov å snike det med meg hjem etter en shoot med 3t-shop i Trondheim. Det er så deilig å ha på seg, det klør ikke og stikker ikke. Jeg synes fargene er helt nydelige. 

I dag sitter jeg godt plassert i sofaen, og her skal jeg bli helt til mailboksen min er tømt, og jeg føler jeg har litt kontroll på livet mitt igjen. Det kan ta sin tid, men med tente lys, koselige ting på tv og et pledd rundt skuldrene koser jeg meg faktisk her jeg sitter. I ettermiddag har jeg en sushidate på planen med min skjønne mamma, og det gleder jeg meg noe helt vilt til. Sushi deler førsteplassen med taco over min favorittmat, og nå er det alt for lenge siden sist jeg koste meg med sushi. 

Hva er deres planer for dagen? 

 

Smiiiiil Maren

 

10 kommentarer
    1. Hei. Jeg prøver engang til… for en god stund tilbake vant jeg en konkurranse her på bloggen. Tights og eske med questbar. Har ikke mottatt noe Mail fra Gymgrossisten tror jeg det var? Du sa at de hadde prøvd å få tak i vinneren men må jo ha skjedd noe med stavefeil på Mail kanskje? Jeg skriver den her:[email protected]. (BINDESTREK)
      Håper dette ordner seg, kjipt å ikke få en så flott giveaway.

    2. Liker overskriften i innlegget – ut på tur – uansett vær, man angrer aldri, det er så deilig å komme hjem etter tur i ruskevær

    3. Susan Skånvik: Forstår virkelig ikke dette. Dette er grunnen til at jeg liker å sende ut preimiene selv – da vet jeg at de kommer frem og at alt er i orden. Det var ikke gymgrossisten, det var bodypower. jeg skal sende dem enda en mail, vet de slet med å få tak i deg, men trodde da dette var i orden nå. Beklager på det sterkeste – jeg skal ta tak i det med det samme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg