Dagstilbud og ny treningsøkt

Annonse

God morgen hjerter. Jeg kom plutselig på at jeg har jo helt glemt å dele lørdagens treningsøkt med dere. Den var jo så gøy, og jeg hadde gledet meg til dere skulle få teste den. Beklager så mye, men her kommer den hvertfall. Økten ble gjnnomført som en sirkel, hvor vi jobbet i 45 sekunder intensivt, og hadde 30 sekunder pause til å komme oss til neste stasjon. Slik jobbet vi oss gjennom 11 ulike øvelser. Så hadde vi 2-4 minutter pause, før vi kjørte på med ny runde. Totalt 3 runder.

Øvelsene var som følger:

  • Boxjumps 
  • Skulderpress med hantler
  • Sideutfall
  • Pullups med strikk eller roing i ringer
  • Fitnessropes (diverse øvelser med tau)
  • Trappeløp
  • Kettlebell swing
  • Burpees
  • Renegate rows
  • Boksing på boksesekk
  • Catslides mageøvelse

En sirkel med brutalt mange tunge øvelser, men på slike økter som dette så er det du selv som styrer intensiteten, og du gjør bare så mye du klarer  løpet av de 45 sekundene. Jeg synes denne økten var helt spesiellt gøy. Den inneholder flere av mine hat-elsk øvelser, blandt annet boxjumps, burpees og trappeløp. Timen heter FunFit og den gjennomføres på solsiden hver tirsdag, torsdag, fredag og lørdag. Sjekk gjerne Funfit sin facebookside for mer info og timeplan. 

 

Så over til det beste – dagstilbud fra 3t-shop. Jeg elsker denne tightsen fra Reebok, og jeg vet mange av dere likte den godt da jeg har hatt den på meg tidligere. Treningsklær kan dessverre være litt dyrt, og da er det jo fantastisk gøy når det kjøres tilbud. I dag er det dagstilbud på Wow Reebok tights i begge fargene. Tilbudet gjelder i dag, og kun i dag, og du får den til 399kr.

3t-shop har alltid fri frakt, alltid gratis retur og de leverer lynraskt. Klikk deg inn på 3t-shop sine nettsider for å se flere bilder av disse kule tightsene. 

Ha en super tirsdag dere!

 

Smiiiil Maren

16 kommentarer
    1. Hei! Jeg vil bare si at du er stor inspirasjon for meg. Føler vi er ganske like på mange området. Jeg er 22 år da og nettopp utdannet sykepleier og jobber på intensiv-avdeling. Så jeg forstår hvor vanskelig det kan være å komme seg på trening etter en hektisk dag på jobb. Kjenner meg utrolig godt igjen. Vi går jo omtrent hele dagen på jobb, så igår sjekket jeg hvor mange skritt jeg gikk gjennom en vanlig dag-vakt. 15 000 skritt målte jeg og det var kun på jobb.
      Jeg følger deg på snapchat, så likte jeg så godt den jakken du hadde på deg, når du tok bilde i speilet i heisen. Hvor er den fra? 🙂

    2. Er det flere spørsmål igjen fra spørsmålsrunden, isåtilfelle når kommer de ut?:)
      Ha en fortsatt fin Tirsdag videre!

    3. Hei 🙂 jeg har tenkt å kjøpe meg nytt kamera men det er ikke akkurat et lett valg. Du har alltid så fine bilder så lurer på hvilket kamera du bruker. Jeg kjøpte et kamera for litt over ett år siden men snakk om bom-kjøp :/ Hadde vært supert med noen tips fra noen som faktisk bruker å ta mye bilder 🙂 Hehe syntes mange av de som jobber i butikker har null peiling og ikke klarer å svare på spørsmål som jeg har ang sånne ting :p ønsker deg en fin kveld videre og gleder meg til neste innlegg 🙂 du har virkelig en inspirerende blogg <3

    4. Er det lov og spørre hva du gjør med alt treningstøyet ditt etterhvert? 😊 Du må jo ha stoooore mengder? Selger du det eller…😊 hvilken str har du i denne tightsen?

    5. Hei Maren!
      Jeg er en jente på 19 år, og som elsker både intervalltrening og styrketrening. Har trent dette i 4 år nå, og lurte på en ting ang. ett nytt program jeg vil prøve.
      Vil musklene få optimal restitusjon om jeg trener geriljaintervall 3 ganger i uken + styrketrening på beina 2 ganger i uken? Har veldig lyst til å gjennomføre alt, men redd for å bli overbelastet..
      Programmet vil se sånn ut:
      Mandag: underkropp
      Tirsdag: overkropp + gerilja
      Onsdag: fri
      Torsdag: underkropp
      Fredag: overkropp + gerilja
      Lørdag: fri
      Søndag: core + gerilja

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg