Ta deg ei bolle

Dere som følger meg på snapchat ( marenerdvik ) har fått med dere at så og si hele denne søndagen har blitt tilbragt utendørs i solsteiken. Først hadde jeg en liten tur alene tidlig på morgenen, og litt senere på dagen hadde jeg enda en rusletur med en venninne. Vi fant oss en nydelig plass på svaberget og satt der å nøt solen i et par timer. Slike venninneturer er det beste jeg vet, når man rusler rundt og skravler om alt og ingenting. 


Etter turen ble det en liten søndagstreat i form av kanelbolle. Jeg skulle så veldig gjerne skrytt på meg at denne deiligheten har jeg bakt selv, men det stemmer ikke. Den er kjøpt, og jeg kan virkelig ikke se for meg at jeg kunne laget en så god kanelbolle selv. Mmmm. Litt kos er lov på en søndag. Nå skal jeg straks avgårde på familiemiddag med hele gjengen, og jeg hører rykter om at det er ovnsbakt laks med dampede grønnsaker, salat og poteter. Kjenner jeg mamma og pappa rett er det garantert en deilig saus og en eller annen spennende dressing til. Jeg kjenner jeg får vann i munnen bare av tanken, jeg gleder meg! 

Ha en deilig søndag dere. Nyt den fullt ut, senk skuldrene og lad opp til en ny uke. 

Smiiiiil Maren

 

10 kommentarer
    1. Ååh det så virkelig godt og fristende ut! Håper du har hatt en kjempefin og deilig helg; det har vertfall jeg! Gleder meg til ny uke og nye muligheter, og en ny deilig treningsøkt imorgen:D ha en fin kveld videre! Du er en stor inspirasjon I hverdagen <3

    2. Godt å se du koser deg! 🙂 Skulle gjerne hatt litt mer energi selv, et virus i kroppen har sørget for minimalt med energi, bare seng og søvn som frister. Utrolig kjedelig akkurat nå som jeg har vært så flink og trent i flere måneder. Føler alltid kroppen blir slapp på et par dager og alle de månedene med trening blir bortkastet. Ønsker det en fortsatt fin søndag og en knall start på uken i morgen <3

    3. Åh, den kanelbollen så bare HIMMELSK ut!! Å det er lite som slår å bli bedt på familiemiddag da, høres ut som du hadde en herlig søndag. 🙂 Og jeg er heelt enig med deg, litt kos på en søndag er faktisk mandatory (sunn eller usunn) 🙂

    4. Hei 🙂
      Jeg er så spent på det nye inteiøret ditt som du kjøpte før i uken, har du planer om å lage et eget innlegg om det? 🙂 Driver å innredet nytt hus og vil gjerne ha linker til flere av de tingene du la ut på snapchat 😀 Elsker bloggen din forresten! Alltid like stas å stikke innom den hver dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg