Lørdagsenergi og mentalt påfyll

God morgen dere. Jeg er tidlig oppe for å så mest mulig ut av denne søndagen. Hele helgen har det vært strålende sol, fra skyfri himmel og i dag er intet unntak. I går var jeg på farten hele dagen. Det startet med FunFit gruppetime på Solsiden, og fortsatte med koselig lunsj med en god venninne på Kjøkkenskapet. De har så mye god mat der, og i går ble det kyllingsalat med rød og grønn pesto, aiole og ferskt speltbrød. Mmmm

Etter lunsj dro jeg til Crossfit Kvadraturen hvor min Coach Hilde Nævestad holdt foredrag om mental trening og tankesett. Hilde er så inspirerende og ekte når hun snakker, og det er så godt å få litt innputt på akkurat disse tingene. Hun fokuserte på viktigheten av her og nå, og det så konsentrere enegerien sin på det du faktisk kan gjøre noe med. Dveling rundt fortid eller fremtid er bortkastet energi. Hun snakket videre om viktigheten av mål, og en god plan mot målet, om å holde fokus på deg selv og din reise. Hun dro mange gode praraleller, hadde mange gode eksempler og fikk engasjert oss som hørte på veldig godt. Flere turte å stille spørsmål og dele litt av egne opplevelser, og det synes jeg er så modig og fint. Alt i alt et veldig fint foredrag, som gav meg en viktig påminnelse som jeg kjenner jeg virkeig trengte. 

Jeg avsluttet dagen med en god prat på en benk i sola sammen med en venninne. Se dette bildet. Dette er knipset med mobilen kl 18 på kvelden like utenfor leiligeten min. Har dere sett noe så vakkert? Jeg har sagt det før, men jeg må si det igjen, på dager som dette så blir jeg så takknemlig for å bo akkurat her, i denne deilige sørlandsbyen. Vi satt i sola helt til den var på vei ned, og høstkulden snek seg på. Da var det på tide å komme seg hjem, og inn i en lang, varm dusj. Resten av kvelden ble film, godis, kos og sofa. For meg er dette en helt perfekt lørdag.

I dag er det familietid på planen, og jeg gleder meg så til å se lille prinsessa mi igjen i dag. Ellers håper jeg å få inn en liten treningsøkt i dag også, men jeg må ta en liten sjekk om kroppen er klar. Jeg er nemlig grisestøl etter Funfit i går. Sånn er det når man er borte en liten stund og plutselig kjører på igjen. Timen i går var knall hard og super gøy, jeg tenkte å prøve å knipse litt bilder av programmet i dag, og dele det med dere i kveld. Kanskje det kan bli deres mandagstrening? 

Hva er deres planer for søndagen? 

 

Smiiiiil Maren

 

5 kommentarer
    1. Nydelige bilder, Maren 😀
      Her skal det monteres opp Ikeamøbler til stua og soverommet. Håper jeg rekker en treningsøkt før senvakt på sykehjemmet 🙂

    2. Så utrolig kjekt! Håper at jeg snart får komt meg på noen slike foredrag, det virker så inspirerende! Min lørdag ble brukt til jobb, skolearbeid. Kvelden ble avsluttet med skal vi danse, nybakte proteinrundstykker og veninnekos. Ha en fin dag Maren!😊

    3. Hei Maren!
      Lurte på hvilket kamera du bruker? Så et objektiv i et innlegg her om dagen, ble litt nysgjerrig. Det er så mange fine naturbilder hos deg 🙂 Lurer også på hvordan du behandler bildene dine? Laster du alle direkte opp på dropbox el lign? Og har du et favorittprogram for redigering?
      Takk for svar ♡ Håper dagen din blir god ♡

    4. Ble så fristet av deg på snapchat at det endte opp med at jeg skal ta meg en lang tur I den fine sola senere! Skal bli godt for kropp og sjel kjenner jeg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg