Den magiske fredagsfølelsen

Fredaaag! Åå så godt det er med fredag og frihelg. Har har hatt en innholdsrik og finfin dag så lagt med dagvakt på barneposten, etterfulgt av et spennende og morsomt  intervju. Nå skal jeg bruke resten av dagen til å nyte sola, og rett og slett bare rusle rundt i sentrum, titte i butikker og kjenne på følelsen av å ha fri.

Jeg er så happy om dagen, og jeg tror det er en kombinasjon av sol, fint vær og høst. Jeg elsker høsten, med den klare gode lufta, og de fine fargene. Jeg elsker høstklærne, med myke varme stoffer, og herlige farger, og for ikke å glemme høstfrukten. De norske eplene og plommene er bare helt nydelige, og begge fikk en plass i min skål i dag. Det ligger eplebiter, og blåbær i bunn, etterfulgt av et lag med cottage cheese, og vanilje yoplait 0,0% yoghurt. Skålen er til slutt toppet med valnøtter, og med plommer og jordbær som tilbehør.

I skrivende stund sitter jeg å smiler for meg selv, rett og slett bare fordi det er fredag, og jeg har en hel frihelg forann meg. Fredagen er hellig for meg, da er det fredagstaco, og gullrekka på planen. Slik har det vært nesten så lenge jeg kan huske, og det er få ting som kan få meg til å endre på den deilige tradisjonen der. 

Hva er deres fredagsplaner? 

 

Smiiiiil Maren

13 kommentarer
    1. Fredagen er hellig her og! I kveld blir det fyr i peisen, hjemmelaget tacopizza og Senkveld med kjæresten. Ukens beste dag! 🙂 Før det blir det trening, tur med hundene i finværet og litt husarbeid, så kan helgen bare komme!
      Ha en vidunderlig helg søte du! 🙂

    2. Åh det er så deilig med helg! Slapp av, kos deg masse og nyt helga med det fantastikske høstværet! :*

    3. Jeg virkelig elsker maten du spiser. Spesielt Marenskåla.
      Nå har jeg endelig fått satt med ned i sofaen(dvs har vært her en halvtime allerede da) med en kopp. Det ble fredagstrening med ukens siste styrkeøkt etterfulgt av middag og fredagsvasken. Snart er det kveldsmat og full avslapping.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg