En etterlengtet og herlig lørdag

Skjerfet er sponset

Lørdagen ble akkurat så fin som jeg hadde håpet, og jeg fikk tid til alle slike små tine ting som jeg har savnet å ha tid til i hverdagen. Jeg fikk endelig en ordentlig fin tur i skogen, hvor jeg både fikk oppleve en fantastisk soloppgang og traff på to nydelige små rådyr. De stod like ved meg og ble ikke skremt av at jeg stod så nær. Jeg fikk lurt opp mobilen og dokumentert både de nydelige dyrene og den vakre solopgangen, uten at de løp bort. Så la jeg telefonen langt bort, og satt helt stille å bare var i øyeblikket. Det høres super klisje ut, men det bryr jeg meg fint lite om noen måtte mene – for meg var det helt utrolig fint å oppleve. 


Med den starten måtte det jo bli en fin dag. Jeg dro til sentrum og tittet innom en av mine favorittbutikker i Kristiansand. Den heter T.lynn og ligger i dronningensgate. Jeg fant noen utrolig fine ting, som jeg gleder meg til å vise dere. Dere som følger meg på snapchat fikk en sniktitt i går. Det nydelig skjerfet på bildene er en sponset gave av skjønne Tove som driver T.lynn. Har dere sett noe så fint? Perfekt høstfarger, også elsker jeg at det er så stort. Det kan nesten fungere som et pledd når man tar det helt ut. 

Jeg dro videre på lunsjdate med min fine venninne Charlotte, og vi koste oss rundt i sentrum i flere timer. Det er akkurat slik som det jeg har savnet å ha tid til. Det å bare rusle rundt, titte innom butikker, ta en spontan kaffe, og ha tid til å bare ikke gjøre noe, ikke se på klokken og bare kose seg sammen med gode venner.  Jeg fikk kjøpt en god del nytt, og viktigst av alt – sikret meg Will I Juice sin grønnsakschips, og et par questbarer. Mmmm. Perfekt kos med god samvittighet. 


Resten av lørdagskvelden ble fyllt med god mat, kos og ganske så sunn snacks til å være en lørdag. Jeg hadde en alenekveld i går, og valgte derfor heller å spare smågodtkosen til jeg skal være sammen med venninner i kveld. Jeg har som regel alltid en dag, eller to i helgen som jeg koser meg litt ekstra. Vanligvis er det  lørdag, men denne helgen blir det søndag. I går ble det derfor questbarer, tørket fersken, grønnsakschips og taco på denne frøkna. 



Nå skal jeg straks ut å gå meg en liten morgentur i skogen sammen med mamma. Resten av søndagen er satt av til familie, venninnekos og joggebukse. Jeg har så lyst å se en ordentlig god film i kveld, og husker at jeg har spurt dere om tips for noen uker siden. Jeg husker at det strømmet på med film og serietips, men det jeg ikke husker er hvilket innlegg jeg spurte om det. Så nå finner jeg ikke tipsene deres igjen. Så nå ber jeg dere, om noen av dere har lyst å redde min søndagskveld og lirke av dere et par filmtips til meg? 

Ha en deilig søndag dere. Takk for at dere trofast titter innom her. Jeg liker dere!

 

Smiiiil Maren

 

30 kommentarer
    1. Om du liker litt sære filmer som man enten liker eller hater, så anbefaler jeg filmen “Horns” med Daniel Radcliffe i hovedrollen. En litt spesiell film som overrasket meg positivt!

    2. De har fått så mye sunt godt på sunkost også. Og aprikos og fersken tørket er så godt. “safe haven ” er en fin film. “still alice ” er en fin film som jeg gleder meg g til å se. Bare ha lommetørkle klart har jeg hørt rykter om. Hilsen Anja

    3. Å de firekanta greiene i bollen ser godt ut! Hva er det? Noe du har laget selv, eller er det kjøpt? Alltid herlig å gå tur.Det å møte på dyr er bare ekstra koselig!

    4. God søndagsformiddag kjære du 🙂 ingenting er så kos som å rusle rundt med gode venner å bare glemme tid å sted 🙂 ville også få takke deg for en super inspirende blogg 🙂 er sjeleglad jeg oppdaget den i det nye shape up 🙂 jeg gleder meg til å få følge deg videre 🙂 jeg har snart bursdag og ønsker meg et lignende skjer det du hadde på deg her, vet du ca hvor mye det koster? 🙂 ellers anbefaler jeg deg å se filmene til Nicholas Sparks dersom du liker jente filmer. Safe haven, dear John, a walk to remember, the last song og the best of me er alle fantastiske filmer som er verdt å se 🙂 Håper du får en fin søndag, skjønne deg 🙂

    5. Å det skjerfet var kjempefint 🙂 Du er bare nydelig! Snacksen ser superdigg ut. Har såå lyst å prøve den chipsen der!! Vet du om man får tak i den på nett? Jeg har også en dag i uka hvor jeg spiser godteri el is (eller noe annet digg) og om det er lørdag eller tirsdag er ikke så nøye for meg. Så lenge man klarer å holde det til en dag i uka så er det vel samme hvordan dag det er 🙂 Kos deg med venninnene dine i kveld! Klem til deg <3

    6. Anbefaler filmen ‘chocolat’ som passer perfekt til en kosekveld med litt sjokolade eller smågodt ved siden av 😉

    7. Så lekkert skjerf, og mange fine bilder – jeg liker høsten, men litt varme gode klær og innekbelder med film og noe godt å spise / drikke

    8. VI LIKER DEG OG!
      Du er virkelig min favorittblogger, og du inspirerer fra jorda og langt opp til månen. Hvorfor ikke se noen disneyfilmer i kveld? De gode gamle tegnefilmene slår aldri feil 😉

    9. Southpaw! En kjempebra film på mange måter, den er både fin, morsom og trist. En film jeg virkelig kaller for bra film! 🙂 Jeg så den med kjæresten, og vi måtte felle en tåre begge to! God søndag:)

    10. For en nydelig helg du ser ut til å ha hatt! Deilig 😀
      Jeg anbefaler filmen “About Time”, den er perfekt feelgood med god blanding av latter, tårer, romantikk og en fint budskap. NYT!

    11. du burde virkelig se filmen “man on fire”. Den er helt fantastisk, og har alle elementer, action, kjærlighet, drama alt! Jeg så den for første gang med samboeren min, og har vært min favorittfilm siden 🙂 Ha en fin søndag!!

    12. Jeg vetikke hvordan type filmer du liker! men jeg har mange jeg liker dritgodt så kanskje du og gjør!
      V for vendetta, Leòn, I origins, Changeling, The island, the Truman show, V for vendetta, Never let me go (AMAAAZING). its kind of a funny story, love and other drugs, prisoners, nightcrawler ++++

    13. Anbefaler “The Judge”, “The Bucketlist”(om du ikke allerede har sett den), “A Timetravellers Wife” og “Glee 2″(haha, de er bare så gøye!)
      Ha en fin søndagskveld!
      Må også legge til at bloggen din er den første bloggen jeg oppdaterer meg på hver dag, og både den og instagrammen din er virkelig inspirerende og feel-good! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg