Høstgrøt med eple og plumme

I dag lagde jeg meg en nydelig frokost som jeg har lyst å dele med dere. I dag våknet jeg til grått, kaldt og blåst vær her i sør, og da passet det perfekt med en rolig og koselig morgen med havregrøt og høstfrukt.


Jeg hadde en avtale på NIMUE Hud allerede klokken 10, og derfor måtte selve tilberedningen gå litt raskt. Jeg valgte derfor å lage grøten min i micoren til en forandring. Jeg gjorde det så enkelt som tre gode håndfuller med havregryn i en skål, og dekket grynene med vann. Tilsatte litt kanel og sukrin før jeg satt den inn i microen i ca 2 minutter. Så kuttet jeg opp et eple og en plumme som jeg dyttet nedi den ferdige grøten, og pyntet med på toppen. Jeg toppet det hele med et ekstra dryss kanel. Så enkelt og så godt! 


Nå skal jeg straks i gang med litt kokkelering her hjemme, før jeg skal tilbringe resten av dagen og kvelden på senvakt på sykehuset. Jeg har hviledag fra styrketreningen i dag, men tenker å komme sterkere tilbake på den fronten i morgen. 

Ha en super dag dere! 

 

Smiiiiiil Maren

 

 

2 kommentarer
    1. Hej!
      Jag heter Emely och jobbar för ett svenskt företag som heter Sofia Moore som säljer bal/bröllops/brudtärneklänningar. Kunde tyvärr inte hitta din mailadress här på bloggen, men om du skulle vara intresserad av samarbete/sponsring så får du gärna höra av dig till min mail!
      Vänligen,
      Emely

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg