Hotellfrokost og dagens sporty antrekk

Oppholdet er sponset

Dette er uten tvil det aller beste med å bo på hotell. Hotellfrokost er så magisk, og jeg koser meg like mye hver gang jeg får mulighet til å spise det. Jeg elsker variasjonen og alle mulighetene. Det beste er at man får spist så mye godt som man vanligvis ikke har hjemme i kjøleskapet, og ting jeg vanligvis ikke unner meg til frokost. Mmmm


Nå er dagen på Master Mania godt i gang, og jeg er bare en rask tur oppom kontorene på 3T for å fylle på med litt snacks ( barer, nøtter, sjokolade, frukt og bær) før jeg skal ned på en ny time. Jeg gleder meg til å fortelle dere alt om denne spennende dagen. 

Jeg tenkte jeg skulle vise dere hva jeg har på meg i dag. Jeg starter dagen i nyheter fra Adias med Adidas running genser, en super fresh prikketights og reebok sportsbh. På slutten av dagen i dag skal jeg på fantastiske Vibeke Klemetsen sin Yogatime og da er det selvfølgelig Run & Relax som gjelder. Jeg har forelsket meg helt i denne dus lilla/rosa settet, og gleder meg til å ha det på meg på timen hennes. Klærne er sponset av 3t-shop.


Nå skal jeg momse i meg siste del av questbaren, og yoghurtnøttene før det er ned på en time som heter Let´s bands, etterfulgt av Yoga med Vibeke. Jeg storkoser meg, og håper dere også har en fin lørdag hvor enn dere befinner dere. 

Hva gjør dere denne lørdagen? 

 

Smiiiiil Maren

10 kommentarer
    1. Har nettopp trent, spiser frokost nu på skolen, ikke akkurat hotellfrokost, haha, men nå skal jeg straks lese, skrive oppgave og kvelden består i middag med familie og kjæreste, indisk mat i Oslo 😉
      Ha en strålende dag og kos deg masse, god helg videre 🙂

    2. Er det mye å spise 1 og en halv Baguett til frokost, 1 Baguett og druer til lunsj og 1 questbar, 1 banan og en liten Skål med nøtter til kvelds?🙈

    3. Fantastisk fine treningsklær!
      Jeg lurte på, hva slags sko bruker du i praksis? Skal selv ha praksis på sykehuset om en uke, men trenger noen nye sko. Så lurte på om du hadde noen erfaring og anbefaling ?:)

    4. Nam! Jeg lurte på om du trener med pulsklokke? Og om du eventuelt kunne skrive et innlegg om det? Jeg ønsker meg en pulsklokke, men synes det er vanskelig å velge blandt havet av forskjellige modeller. Takk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg