ShapeUp convention

For en dag!! Jeg vet sannelig ikke hvor jeg skal begynne for å beskrive denne dagen. Jeg tror jeg skal la bildene tale for seg, og forhåpentligvis vil de fortelle en historie om en dag fyllt med masse spreke jenter, fantastiske dyktige trenere, strålende sol, musikk, god stemning, flotte stands, og masse masse bra mennesker.





Vi har hørt flotte, lærerike foredrag, vi har rullet og tøyd, løpt og hoppet, bokset, gjort crossfit, lekt apekatter med masse ville egenvektsøvelser. Vi har også danset, trent mage og rumpe, lært å stå på hendene, trent eksplosove morsomme øvelser og gjort masse kule par-øvelser. Denne dagen dere, jeg tror nesten den bare må oppleves. ShapeUp convention var en braksuksess i mine øyne. Jeg møtte så mange av dere lesere, og jeg er helt rørt over alle fine ord dere kommer med. Tenk at jeg har så mange spreke, flotte lesere. Takk for at dere kom bort, og tusen takk for at jeg fikk lov å bli kjent med noen av dere.



Etter en lang dag med trening var det felles middag på Lille Asia, den gikk jeg dessverre glipp av da jeg dro videre til Norgesmesterskapet i Fitness og Bodybuilding. Jeg har noen spenstige bilder å vise dere derfra også. Snakk om kontraster, begge eventene handler jo om trening, men likevel er det så ulikt som det kan så blitt. Jeg er glad jeg fikk med meg begge deler.

All ære til The Workout, Casall og ShapeUp som virkelig har gjort en helt fantastisk jobb med ShapeUp Convention. Tusen takk for at jeg fikk være en del av dette. Jeg kan nesten ikke vente til neste år.

 

Smiiiiil Maren

 

 

9 kommentarer
    1. Så virkelig helt fantastisk ut. Jeg løp OslosBratteste jeg. Ny pers! Neste år kan dere kanskje unngå å legge den samme dag som OslosBratteste?!! Kos deg videre.
      Anja

    2. Supert arrangement og en stor gjeng sporty jenter! Hyggelig å få møte deg i dag Maren 🙂 Etterfesten bestod i god mat, drikke og godt selskap:) Neste år må du komme!

    3. Hei!
      Jeg er fast leser men veldig dårlig til å kommentere hehe. Jeg vil bare si at du er et så flott forbilde og jeg digger bloggen din, den inspirer meg og jeg blir glad av å lese den! Jeg lurte på hvor du bruker å bestille questbar på nett?
      Håper på svar:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg