To tired to function

Overskriften lyver faktisk litt, for sannheten er at jeg er faktisk ikke spesielt trøtt enda. Hvordan er det mulig? Jeg sov ingenting før nattevakt, det gikk i ett i hele natt, og etter jobb klarte jeg kun å sove to små timer før jeg var tilbake på et møte på jobb igjen. Etter dette var jeg helt høy, og fant ut at jeg skulle få ut energien på en liten treningsøkt. Jeg durte på med en liten helkroppsøkt som så slik ut: 

  • Knebøy 8×3
  • Strak mark 12×3
  • Brystpress med hantler 8×3
  • Glute bridge 12×3
  • Facepull 8×3
  • Planken 45sek x 4

Dette er faktisk et bikinifitness program fra gjengen i Strongbody. Jeg har hatt det liggende på min telefon i månedsvis og plutselig ramlet jeg over det når jeg tittet gjennom bildene på telefonen. Jeg fikk lyst å teste økten, og jeg synes den var helt super. 


Etter trening plasserte jeg stumpen min på Will I Juice, og her har jeg sittet siden. Jeg har kost med meg både kyllingsalat, grønnsakschips og juice. Jeg elsker å sitte her, og jeg er her så ofte at det nesten begynner å bli litt flaut. Hehe. Jeg er innom flere ganger i uken, enten bare for en juice på farten, en smoothie, litt sunn snacks eller full lunsj. Jeg koser meg så når jeg sitter her å jobber med bloggen, skravler litt med de ansatte, og titter på folk som kommer og går. Dette er hverdagslykke for meg.

Nå skal jeg snart avslutte her, og komme meg hjem. Jeg reiser jo til Oslo i morgen tidlig, og jeg må få vasket klær, pakket og fikset en hel del før den tid. I Oslo venter ShapeUp convention, en tur innom NM og flere spennende ting. Jeg storgleder meg. Nå begynner jeg å kjenne at trøttheten sniker seg på her, og jeg skal garantere dere at denne frøkna sovner tidlig i kveld. 

Har dere noen spennende planer for helgen? Ser jeg noen av dere på Shapeup Convention eller NM ?

 

Smiiiil Maren

 

6 kommentarer
    1. Håper du får sovet godt i natt. Nå er det lang helg på meg. Skulle gjerne vært med på shapeup convention, men skal delta på Oslos bratteste! Dumt det er samme helg men velkommen til Oslo. meldt knall vær på lørdag!!
      Hilsen Anja

    2. Jeg skal på ShapeUp Convention! Og jeg grugleder meg! Jeg er kan-knapt-gå-støl i dag etter en økt i går, og skal på PT-time i morgen for å få litt framgang igjen, så veldig spent på formen på lørdag, haha. Kanskje vi ses:) Håper du får en god natts søvn, og god tur til Oslo i morgen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg