Favoritter på salg

I samarbeid med 3t-shop

God morgen hjerter. Jeg lovet dere et morgeninnlegg for å tipse dere om et spennnende tilbud. De gangene dere er aller mest aktive og gir mest respons er når jeg deler fargerikt og spennnede treningsklær, spesielt print og mønster er utrolig populært. Det er akkurat derfor jeg håper dagens tips vl slå ann. I dag, og kun i dag, kjører 3t-shop 15% på alle Adidas tights. Selv om dette er rykende ferske nyheter for høsten så er det altså salg på dem – det skjer ikke ofte! 

Tilbudet gjelder som sagt kun i dag, så her må du slå til om du ønsker å sikre deg en favoritt. Jeg har på meg Adidastights på alle bildene i dette innlegget, og favoritten er uten tvil den svarte med stripemønster. Den bruker jeg så mye, at jeg faktisk nå har to stykker av den. Den er fast venn på styrkeøktene mine, den sitter så godt på og passer til alt. Av de mer fargerike så elsker jeg den blå/grønne fargefesten, og den dus rosa og gule med sommfugler er jo bare vakker. 

Det er mange flere tightser enn de jeg har vist her, så ta en titt inn på 3t-shop sine nettsider og finn din favoritt.

Da gjenstår det bare å ønske dere en finfin tirsdag. På sørlandet regner vi bort i dag, håper det er litt bedre vær der du befinner deg. 

 

Smiiiiil Maren 

 

10 kommentarer

Siste innlegg