Lokale herligheter

Jeg må bare vise dere litt bilder fra lørdagen. Jeg elsker frilørdag i Kristiansand, det er virkelig noe helt unikt og spesiellt med denne byen på solskinnsdager. Koselige smågater, nisjebutikker og herlige cafeer. Jeg koser meg så når jeg kan rusle rundt, kjøpe med meg litt godsaker og bare nyte. På lørdag kjøpte jeg med meg saft av lokaldyrkede råvarer, fersk kaffe og nydelig mørk sjokolade. Jeg synes innpakningen er så delikat, og kjøper en eller annen variant av disse nesten hver helg. 


Etter et par timers bykos dro jeg ut til A-salong Hairconcept på sørlandsenteret hvor nydelige Line ventet på meg. Nå er det en liten evighet siden jeg var ute hos jentene på A-salong, og det var så koselig å se dem igjen. Det er herlig når frisørbesøket føles som å sitte på cafe med en venninne. Jeg fikk frisket opp fargen, kuret håret skikkelig og klippet tuppene. Nå er håret mitt frisk og sunt igjen etter en lang sommer med mye sol og bading. Jeg fikk også med meg produkter som skal gi masse fukt til et slitt, tørt og skadet hår. Denne seren er ganske ny, og skal vist være veldig god. Jeg ble vasket med denne serien i salongen, og lukten var bare himmelsk.

Behandling og produkter er sponset. 

Kvelden gikk med til en rusletur i en av byens åtte lysløyper, etterfulgt av god mat i hyggelig selskap. Kveldstur etter det har blitt mørkt er virkelig undervurdert. Fy søren så koselig det er. Jeg har alltid slått et slag for hverdagsaktiviteten, og dagens tips er altså kveldstur. Ta med deg en person du setter pris på, og gå dere en koselig tur etter det har blitt mørkt. Jeg garanterer friske kinn, og en helt spesiell go´følelse i kroppen når du skal sove. 

I dag har jeg kjørt en kjapp styrkeøkt på hele kroppen, og den var i grunn veldig effektiv og fin. Deler den med dere i morgen, da har jeg også et spennende tilbud på lur til dere. Stay tuned, innlegget kommer ut tiiidlig tidlig i morgen, slik at dere får muligheten til å benytte dere av dette tilbudet hele dagen. 

Ha en herlig mandagskveld dere, her blir det taco og sofa resten av kvelden. 

 

Smiiiiil Maren

 

8 kommentarer
    1. Hei:) Refererer til innlegg om muffins hvor du brukte quest vanilje proteinpulver. Har nettopp kjøpt det. Det ligger jo en stor hvit oppi også følger det med 3 grønne. Hva mener du med 1 scoop? Hvilke av disse bruker du da? Og fyller du de helt opp?

    2. Så herlig farge du fikk på håret, og så fint med finvær på lørdag, i motsetning til her hvor det var regn..haha. Jeg har sagt det før, men sier deg gjerne igjen og igjen; du er en så stor inspirasjon og motivasjon for meg. Jeg er daglig leser, og titter innom flere ganger ila en dag hihi. Du gjør meg rett og slett glad!
      Ha en fin dag i morgen, jeg skal starte dagen med intervaller 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg