Lørdagshygge

God lørdag dere. Har dere det fint? Jeg koser meg med frihelg, og startet denne lørdagen med Funfit på solsiden. De timene er bare så gøye, og jeg storkoser meg hver eneste gang. I dag var det fullt hus, og vi var en herlig gjeng som fikk svettet seg gjennom følgende øvelser:

  • Goble squat med kettlebells
  • Skulderpress
  • Kettlebell swing 
  • Fitness ropes 
  • Roing i ringer
  • Burpees
  • Box jumps 
  • Mountain climbers
  • Mageøvelse med ball 
  • Renegate rows

Vi jobber i 45 sekunder, 15 sekunder pause gjennom hele sirkelen. 3 minutter pause før ny runde. Totalt 3 runder. Effektivt, tungt og utrolig gøy.

Etter trening dro jeg å møtte to av mine beste venninner på lunsj. Vi koste oss med deilig mat og gode samtaler. Spesielt for min del var det mye jeg hadde på hjertet, og det rører meg hvor heldig jeg er som har så gode venninner. De lytter, forstår, kommer med råd og støtter. Det ble mye latter også, og jeg smiler her jeg sitter å tenker tilbake på den lunsjen. Den betydde mye for meg. 

I dag har jeg fått meg en skatt av et smykke. Det er så vakkert. Ekstra stas er det fordi det er laget av en skjønn jente her fra Kristiansand. Hun heter Tone Berglihn, og det er bare å merke seg navnet. Denne jenta kommer vi til å se mye av fremover. Hun er ute med sin første smykkekolleksjon nå, og jeg er så imponert og stolt av denne jenta. Tone er så generøs at hun spurte om jeg ville velge meg ut en ting fra kolleksjonen hennes, og da var det ingen tvil hva jeg ønsket meg. Jeg forelsket meg helt i krystallsmykket. Nå henger det rundt halsen min, og jeg bærer det virkelig med stolthet. Kolleksjonen hennes heter SALT, og den er så unik og vakker.

Nå sitter jeg her i sofaen og koser meg med en snacksskål med friske bær, og et par questbarer. Jeg har også en frisk juice med blandt annet rødbetter, og granateple. Friskt, sunt og godt. Litt senere i kveld får jeg besøk av en venninne, og vi skal bare slappe av, lage god mat, og kose oss. Jeg kjenner at etter den hektiske uken jeg har hatt var det helt nødvendig med en totalt avslappende helg.


I morgen skal jeg forresten begynne på innlegget med svarene til spørsmålsrunden. Det har kommet helt enormt mange spørsmål, og jeg gleder meg til å sette i gang å svare dere. 

Hva driver dere med i kveld da? 

 

Smiiiil Maren

 

8 kommentarer
    1. Koselig lørdag da. Etter en løpetur og sett på fotball, venter nå tv, Taco og skal vi danse!!
      Hilsen Anja

    2. Camilla: Nei det er veldig sjeldent 🙂 Det gir meg overhode ingenting. Jeg drikker gjerne alkohol, og er veldig glad i vin. Jeg går gjerne ut å spiser og koser meg, men det å dra ut på fylla skjer aldri nå lenger.

    3. Anonym: Dette er ikke noe betalt annonseinnlegg, det er en venninne som har laget en nydelig kolleksjon og vært så søt å gi meg en smykke i gave. Jeg valgte å legge ut bilder av det fordi jeg synes det er så nydelig og hun har vært så flink. Så dette er ikke en kjøpt annonse 🙂 men godt du passer på :p

    4. Kveld hos mine foreldre, men nå ligger jeg for øvrig i senga og er på vei inn i drømmeland. Zzzz… Ha en fin kveld videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg